Hollywood kur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

C-Dog

Loa skriver:

Suk... Men kan man virkelig undvære pasta, kartofler og ris?

Det kræver jo lidt fantasi i starten, for hva faen spiser man så til sin mad Men jeg har vendet mig til bare at få salat til alt og spiser salat som andre spiser kartofler, ris, pasta osv. Igår fik jeg kødsovs og salat til aftensmad fordi mand og børn jo stadig spiser normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Loa

C-Dog skriver:

Det kræver jo lidt fantasi i starten, for hva faen spiser man så til sin mad Men jeg har vendet mig til bare at få salat til alt og spiser salat som andre spiser kartofler, ris, pasta osv. Igår fik jeg kødsovs og salat til aftensmad fordi mand og børn jo stadig spiser normalt

Hold nu fest det må være svært

Anmeld

26. juni 2013

C-Dog

Loa skriver:

Hold nu fest det må være svært

Egentlig ikke mere. Før var jeg tit træt, hovedepine oppustet og havde usund hud, nu stråler jeg af sundhed. Er sikker på det er fordi jeg ikke længere fylder mig med ting som pasta, chips osv.

Anmeld

26. juni 2013

Loa

C-Dog skriver:

Egentlig ikke mere. Før var jeg tit træt, hovedepine oppustet og havde usund hud, nu stråler jeg af sundhed. Er sikker på det er fordi jeg ikke længere fylder mig med ting som pasta, chips osv.

Det lyder også vildt tiltalende, men kan slet ikke forestille mig at skulle undvære hasselback kartofler

Anmeld

26. juni 2013

Mamalou

C-Dog skriver:

Et lille tip

Du kan lave "pasta" af squash. Skræl den på langs i lange strimler og varm det på panden. Det smager godt, og så ryger kødsaucen nemmere ned. 

Jeg er ikke på kur, men springer tit og ofte over kartofler/pasta/ris. Det er lige til, når lige man får drejet hovedet efter det Og så er det nemt at holde figuren, selvom der ryger chokolade ned

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.