Hollywood kur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.713 visninger
14 svar
5 synes godt om
26. juni 2013

Anonym trådstarter

Læste i et blad eller har jeg faktisk gjort mange gange at bla jennifor aniston og rene zelweger ( staves ? ) har levet af den såkaldte kur at spise ca 14 glas baby mos om dagen.. Nogen der har prøvet eller hørt om den kur før? og dem der har prøvet den eller kender til det hvordan har det virket på jer? og NEJ!!! behøver ikke at blive dømt eller sætninger som ej du er da for dum at du vil gøre det og bla bla.. søger blot informationer om andre har hørt om det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

C-Dog

Det har jeg ikke hørt om nej. Men er baby maden her i dk ikke for fed? Hvis man læser på glasne med mos osv så er der dælme godt med fedt og sukker i..

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Det har jeg ikke hørt om nej. Men er baby maden her i dk ikke for fed? Hvis man læser på glasne med mos osv så er der dælme godt med fedt og sukker i..

det ved jeg faktisk ikke om den er jeg har bare læst om det mange gange så var bare nysgerrig om andre havde prøvet det

Anmeld

26. juni 2013

C-Dog

Tilgengæld lever jeg efter en anden også ret populær blandt de kendte regl- ingen sukker og ingen kulhydrat, minimalt med fedt og begrænset med mælkeprodukter. Kiloerne flyver af mig. Og jeg er aldrig sulten for jeg får jo massere grønt og kød. Og tilmed ser min hud sund ud nu hvor jeg ikke fylder mig med chips og pasta.

Anmeld

26. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Læste i et blad eller har jeg faktisk gjort mange gange at bla jennifor aniston og rene zelweger ( staves ? ) har levet af den såkaldte kur at spise ca 14 glas baby mos om dagen.. Nogen der har prøvet eller hørt om den kur før? og dem der har prøvet den eller kender til det hvordan har det virket på jer? og NEJ!!! behøver ikke at blive dømt eller sætninger som ej du er da for dum at du vil gøre det og bla bla.. søger blot informationer om andre har hørt om det!!

Jeg så det i Go´morgen Danmark for et godt stykke tid siden. Udover at den slet ikke var anbefalingsværdig, så er det også noget af en dyr kur. Mos på glas koster på tilbud 65 kr for 5 glas eller lige omkring 15 kr stk. Dvs. det er omkring 4000 kr om måneden.

Er sikker på at man kan finde en langt bedre, næringsrig og billig kur

/Fenja

Anmeld

26. juni 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Tilgengæld lever jeg efter en anden også ret populær blandt de kendte regl- ingen sukker og ingen kulhydrat, minimalt med fedt og begrænset med mælkeprodukter. Kiloerne flyver af mig. Og jeg er aldrig sulten for jeg får jo massere grønt og kød. Og tilmed ser min hud sund ud nu hvor jeg ikke fylder mig med chips og pasta.

den kur har jeg os hørt meget om og meget godt om den hvad spiser du f. eks til morgenmad? har hørt om en kur lignende hvor man stort set kun skulle leve af broccoli og kyllinge filet det skulle man vist tabe sig ret godt på

Anmeld

26. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ej ej ej google : hospitals kuren. Den er god!!!

Anmeld

26. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

http://www.nem-slankekur.dk/fedtforbraendingskur.h tm#

Anmeld

26. juni 2013

C-Dog

Anonym skriver:

den kur har jeg os hørt meget om og meget godt om den hvad spiser du f. eks til morgenmad? har hørt om en kur lignende hvor man stort set kun skulle leve af broccoli og kyllinge filet det skulle man vist tabe sig ret godt på

Nu er jeg rigtig dum til morgenmad- kan max få et par skefulde vanilie yoghurt ned om morgnen, men henad 11-12 stykker spiser jeg rester fra aftensmaden dagen før f.eks salat med agurk og tun eller kylling, salat og kalkun frikadeller, salat og forskelligt fisk. Og så drikker jeg massere vand.

Anmeld

26. juni 2013

Loa

C-Dog skriver:

Suk... Men kan man virkelig undvære pasta, kartofler og ris?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.