Hvor mange børn har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Trouble

Karla skriver:

Vores første barn er stadig i maven - har termin til november. Er stadig under uddannelse, og har 2 år tilbage, når jeg vender tilbage fra barsel til august næste år. Stod det til mig, fik vi nummer 2, så det passede nogenlunde med når min uddannelse er slut, men nu må vi se, hvad økonomien og kroppen tillader til den tid. Vi havde svært ved at blive gravide med nummer 1.
Jeg har altid gerne ville have 3 børn, men manden siger 2. Så det ender nok med 2

Så gælder det om at lave tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Lunae

Herhjemme har vi to Camille fra sep. 10 og August fra juni 13. Vi ville gerne have tre børn, men min krop duer ikke til graviditet, så tror vi nøjes med de to darlings vi er blevet beriget med!

Anmeld

29. juni 2013

Kay

vi har 1... manden sys det er rigeligt... men aftalen løs fra start på igen eller 2... jeg kan ikke kun havde 1 barn... 

ville faktisk gerne havde 3... men det får jeg ham aldrig med på  

Anmeld

7. januar 2014

Milas14

Jeg har 2 drenge på 6 og 11 år og en dreng mere på vej i feb. - så er her 2 bonus drenge på 7 og 12 år ...

Anmeld

7. januar 2014

mortilmange

4 skønne unger + en lille prinsesse i maven med levering i juni

Anmeld

7. januar 2014

Ciss

Trouble skriver:

Hej, jeg hører nok til kategorien, mange børn.. Men synes alligevel det er sjovt at høre hvor mange børn I har derhjemme?

Hvor mange børn har I og planlægger I at få flere? Og hvordan med økonomien?

Jeg har selv 3, og skal i hvertfald have en nr.4 hvis ikke også en nr.5

Jeg har to - men har i flere år drømt om nr 3. Det kommer så ikke til at ske siden manden drømte om en anden dame i stedet. Ikke en ønskesituation, men de to vi har fået er i hvert fald fantastiske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.