Hvor mange børn har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

(august)

Vi har to og vil gerne have nr 3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

musse1

har 4 fantastiske børn, i aldre snart 3 år-8½, vi er blivet enige om at stoppe her, så vi skal ikke ha flere, men nyder vores børn 

Anmeld

26. juni 2013

Karla

Vores første barn er stadig i maven - har termin til november. Er stadig under uddannelse, og har 2 år tilbage, når jeg vender tilbage fra barsel til august næste år. Stod det til mig, fik vi nummer 2, så det passede nogenlunde med når min uddannelse er slut, men nu må vi se, hvad økonomien og kroppen tillader til den tid. Vi havde svært ved at blive gravide med nummer 1.
Jeg har altid gerne ville have 3 børn, men manden siger 2. Så det ender nok med 2

Anmeld

26. juni 2013

Mokka

Har 4 og vi vil gerne have nr. 5... Det kræver selvfølgelig en ressource  økonomisk, og kommer nok ikke på fly rejser eller børnene på ungdomsskole, så det er "kør selv ferier" og folkeskolen mv.  Men vores økonomi er ret stabil og den indtægt vi har samlet, bliver ikke lavere end  nu, da min mand læser på S.U, så vi ved hvad vi har at "arbejde" med fremadrettet

Mht. bil, har vi en 7 pers.

Anmeld

26. juni 2013

salix

Trouble skriver:

Hej, jeg hører nok til kategorien, mange børn.. Men synes alligevel det er sjovt at høre hvor mange børn I har derhjemme?

Hvor mange børn har I og planlægger I at få flere? Og hvordan med økonomien?

Jeg har selv 3, og skal i hvertfald have en nr.4 hvis ikke også en nr.5

jeg har også 3 og vi venter på at komme i bahndling så vi kan få en nr.4 og meget gerne en nr.5

Anmeld

26. juni 2013

trunte89

Jeg har en skøn pige på 5,5 år. Og har indtil videre ikke haft behov for en mere.

Anmeld

26. juni 2013

Københavnermor

Jeg har en pige på halvandet og hun får en lillebror eller lillesøster om 6 ugers tid, så har stemt 2 børn.

Anmeld

27. juni 2013

CarinaSB

Jeg har 2 dejlige drenge .. Noah fra August 09 og Charlie fra Februar 12 .. :)

Anmeld

27. juni 2013

chael

Jeg har 3 dejlige, sunde og raske børn.

1 pige og 2 drenge..

Skal absolut ikke have flere!!

Økonomisk mangler vi intet og lever dejligt.

Anmeld

27. juni 2013

morethanperfect

2 Drenge

Og vi skal ikke ha flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.