Havde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Trekløver(:

skatja skriver:

du skal slet ikke være nervøs for hverken fødegangen eller barselsgangen.. men husk på at det er jeres barn og ikke deres. jeg var rigtig glad for ammevejlederen og dagholdet som var rigtig søde og hjælpsomme. men aftenholdet var problematisk for mig. eller nærmere en ældre kvinde som måske havde været der for længe. Hun gav mig og vores søn en meget dårlig start for at sige det ligeud

men sådan er det jo nogengange

Hvis jeg skal give dig et godt råd som hjalp mig meget så læn dig op af din familie. Min faster og min mormor var de bedste jeg havde mange problemer med amningen og de var bare meget bedre til at hjælpe. (ens bedsteforældre har jo altid nogle tricks i ærmet) 

Håber du får en rigtig god oplevelse

Tak for dine råd  Det er rart at høre fra andre som har født på Roskilde. Syntes simpelthen at folk siger så mange forskellige ting om det sygehus, men vi er selvfølgelig også alle forskellige. Håber på at få en lige så god oplvelse som dig, bortset fra det med hende den ældre kvinde. 

Vil helt sikkert bruge min familie så meget jeg kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

DianaRJS

malle23 skriver:

Okay havde de ammepude der hvor du fødte eller brugte du ikke ammepude, da du lå der? 

mener faktisk slet ikke jeg brugte en... mener jeg tog deres hmm super ehmnnn elendige puder og brugte de var bedre som ammepude end hovedpude

men skal så siges at jeg ved at de havde en vi kunne låne, men pga kejsersnit ville lægerne gerne jeg skulle ligge ned og amme så jeg fik "vænnet" arret til de forskellige vinkler.

Anmeld

25. juni 2013

banana3

malle23 skriver:

ammepude og babydyne med på sygehuset da i fødte, eller er det somregel noget sygehuset har ? 

Skal føde på Roskilde, hvis nogen har erfaring med det sygehus. 

Kh Malle 

Vi skal også selv have det med i Horsens :-)

Anmeld

25. juni 2013

AnthonsMor

malle23 skriver:

Tror det ender ud i at vi tager begge dele med 

Hvorfor lå i på Neo hvis jeg må spørge?

ja det kunne jeg selvfølgelig, har tjekket deres side på nettet, hvor der står en masse, bare ikke lige om det. 

Anthon havde for høje infektionstal, så han skulle have medicin for det, og det skulle foregå på neo

Anmeld

25. juni 2013

L&V

malle23 skriver:

ammepude og babydyne med på sygehuset da i fødte, eller er det somregel noget sygehuset har ? 

Skal føde på Roskilde, hvis nogen har erfaring med det sygehus. 

Kh Malle 

Vi havde dyne med første gang hvilket var super rart da den duftede af os og hjemme.. Ammepude havde vi ik med hvilket jeg var super ærgerlig over så denne gang ryger begge dele med

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

DianaRJS skriver:

mener faktisk slet ikke jeg brugte en... mener jeg tog deres hmm super ehmnnn elendige puder og brugte de var bedre som ammepude end hovedpude

men skal så siges at jeg ved at de havde en vi kunne låne, men pga kejsersnit ville lægerne gerne jeg skulle ligge ned og amme så jeg fik "vænnet" arret til de forskellige vinkler.

arh okay  jamen tror det må blive til at vi tager vores egen ammepude med. 

tak for hjælpen 

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Martsbaby skriver:

Anthon havde for høje infektionstal, så han skulle have medicin for det, og det skulle foregå på neo

okay  

tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.