Havde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
16 svar
4 synes godt om
25. juni 2013

Trekløver(:

ammepude og babydyne med på sygehuset da i fødte, eller er det somregel noget sygehuset har ? 

Skal føde på Roskilde, hvis nogen har erfaring med det sygehus. 

Kh Malle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

DianaRJS

malle23 skriver:

ammepude og babydyne med på sygehuset da i fødte, eller er det somregel noget sygehuset har ? 

Kh Malle 

vi havde ikke ammepude med, men havde babydyne med dog blev den faktisk kun brugt på hjemturen...

Anmeld

25. juni 2013

skatja

jeg havde hverken dyne eller ammepude med. roskilde sygehus har det liggende

Jeg var rigtig glad for at føde på roskilde i 2009 dog var mit ophold på barselsgangen ikke vitterligt godt. vi har vel alle vores episoder og jeg siger på ingen måde at det er en dårlig barselsgang. men jeg vil ikke vælge at ligge der igen.

du skal kun tænke på at have det med som baby skal have på osv når i skal hjem

held og lykke

ps. hvis din jordemoder hedder thilde så er hun fantastisk!!!

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

skatja skriver:

jeg havde hverken dyne eller ammepude med. roskilde sygehus har det liggende

Jeg var rigtig glad for at føde på roskilde i 2009 dog var mit ophold på barselsgangen ikke vitterligt godt. vi har vel alle vores episoder og jeg siger på ingen måde at det er en dårlig barselsgang. men jeg vil ikke vælge at ligge der igen.

du skal kun tænke på at have det med som baby skal have på osv når i skal hjem

held og lykke

ps. hvis din jordemoder hedder thilde så er hun fantastisk!!!

Okay så lader jeg det blive hjemme, så må manden hente det hvis jeg får brug for det. 

Har hørt meget blandet om Roskilde sygehus, så er sådan  lidt 

- men dejligt at høre du havde en god oplevelse deroppe, håber så bare ikke jeg skal ligge der så længe, men regner jeg nu heller ikke med  

Håber på en Thilde så .. Tak for din hjælp 

Anmeld

25. juni 2013

AnthonsMor

malle23 skriver:

Kh Malle 

I Viborg fik jeg af vide, at jeg selv skulle have med Begge dele

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Martsbaby skriver:

I Viborg fik jeg af vide, at jeg selv skulle have med Begge dele

Okay jeg vil lige spørge min jordemoder her til næste konsulation, jeg er bare 38+ når jeg skal derop igen, så rart lige at vide hvis jeg skulle føde før det. 

Men det er åbenbart meget forskelligt kan jeg forstå. 

Fik du brugt både din ammepude og babydyne så? Eller var det os kun da i skulle hjem i brugte babydynen? 

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

DianaRJS skriver:

vi havde ikke ammepude med, men havde babydyne med dog blev den faktisk kun brugt på hjemturen...

Okay havde de ammepude der hvor du fødte eller brugte du ikke ammepude, da du lå der? 

Anmeld

25. juni 2013

AnthonsMor

malle23 skriver:

Okay jeg vil lige spørge min jordemoder her til næste konsulation, jeg er bare 38+ når jeg skal derop igen, så rart lige at vide hvis jeg skulle føde før det. 

Men det er åbenbart meget forskelligt kan jeg forstå. 

Fik du brugt både din ammepude og babydyne så? Eller var det os kun da i skulle hjem i brugte babydynen? 

Jeg brugte min ammepude en gang, men det var fordi den var lidt for flad, så lånte en tvillingepude på sygehuset, men dynen sov han altid med
Måtte egentlig selv vælge om han skulle sove med vores egen dyne eller med sygehusets, fordi han lå på Neonatal, der fik vi nemlig en dyne nede, men vi fik ikke nogen oppe på barselsgangen, hvor vi var i det første døgn

Ellers kan du måske ringe til receptionen på Roskilde sygehus og spørge hvad kotumen er hos dem?

Anmeld

25. juni 2013

skatja

malle23 skriver:

Okay så lader jeg det blive hjemme, så må manden hente det hvis jeg får brug for det. 

Har hørt meget blandet om Roskilde sygehus, så er sådan  lidt 

- men dejligt at høre du havde en god oplevelse deroppe, håber så bare ikke jeg skal ligge der så længe, men regner jeg nu heller ikke med  

Håber på en Thilde så .. Tak for din hjælp 

du skal slet ikke være nervøs for hverken fødegangen eller barselsgangen.. men husk på at det er jeres barn og ikke deres. jeg var rigtig glad for ammevejlederen og dagholdet som var rigtig søde og hjælpsomme. men aftenholdet var problematisk for mig. eller nærmere en ældre kvinde som måske havde været der for længe. Hun gav mig og vores søn en meget dårlig start for at sige det ligeud

men sådan er det jo nogengange

Hvis jeg skal give dig et godt råd som hjalp mig meget så læn dig op af din familie. Min faster og min mormor var de bedste jeg havde mange problemer med amningen og de var bare meget bedre til at hjælpe. (ens bedsteforældre har jo altid nogle tricks i ærmet) 

Håber du får en rigtig god oplevelse

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

Martsbaby skriver:

Jeg brugte min ammepude en gang, men det var fordi den var lidt for flad, så lånte en tvillingepude på sygehuset, men dynen sov han altid med
Måtte egentlig selv vælge om han skulle sove med vores egen dyne eller med sygehusets, fordi han lå på Neonatal, der fik vi nemlig en dyne nede, men vi fik ikke nogen oppe på barselsgangen, hvor vi var i det første døgn

Ellers kan du måske ringe til receptionen på Roskilde sygehus og spørge hvad kotumen er hos dem?

Tror det ender ud i at vi tager begge dele med 

Hvorfor lå i på Neo hvis jeg må spørge?

ja det kunne jeg selvfølgelig, har tjekket deres side på nettet, hvor der står en masse, bare ikke lige om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.