Kære dig.
Er ked af, at du har det sådan - Det er meget svært at se klart på nogen ting, når angst og depression tager overhånd. Mit bedste råd til dig er at tænke på, at det er noget der sker i dit hoved og jeg synes, at du skal sige til dig selv (Og ham), at du lige nu kun kan tage dag ad gangen og bed ham bære over med dig den næste tid. Det er også vigtigt, at du fortæller ham, at du ikke har overskud lige nu og at du har brug for ro og plads til det vender igen. FOR DET GØR DET. Du har prøvet det før. Jeg kan godt forstå, at du er skræmt over dine manglende følelser, men det er altså helt, helt normalt, når man er i en periode, som du er nu.
Det er meget, meget vigtigt, at du tænker på, at medicinen skal have lov at virke og at det er det eneste du skal forholde dig til lige nu.
Mit bedste råd til dig er, at du siger til dig selv - Evt. skriver en konkret dato ned - at du ikke må tage beslutning om dine manglende følelser, skilsmisse, fremtid eller noget i den stil før om 1 måned.
Indtil da skal du sørge for at passe på dig selv og tage en dag ad gangen. Lad være med at have dårlig samvittighed over det hele og lad være med at pres dig selv. Din glæde og din energi skal nok komme igen.
knus 
Anmeld