Lou skriver:
Hey piger.
Jeg er endelig blevet gravid efter lang lang tids inderligt ønske... vi gar været igennem fertilitetsbehandling og det lykkes i 3. icsi forsøg.
Jeg testede positivt torsdag den 13. juni og fik bekræftiget det ved en blodprøve den 14. juni med et HCG tal på 698, et rigtig flot tal sagde de.
Jeg har ikke rigtig de vilde symptomer på gravititet, jeg har ingen kvalme og kun meget lidt brystspændning. Jeg tisser kun hele tiden fordi jeg drikker meget vand, så det eneste jeg mærker noget til sådan rigtig er en overvældende træthed.
Hvordan har i andre det?
Stort tillykke !! - Både fra mig og min kæreste

Hvor er det bare stort altså! Jeg håber på det bedste for dig og din lille spunk
Træthed er noget jeg også lider af, fungerer simpelthen ikke hvis jeg ikke tager mig en lur midt på dagen. Kvalmen er også så småt begyndt at melde sig hos mig - tror det kommer meget af at jeg har virkelig øget lugtesans, var ved at brække mig i netto den anden dag da jeg gik forbi kød afdelingen. Mine bryster er ret spændte og ømme, selv min kæreste får store øjne når jeg tager bh'en af, fordi de er blevet ret store på kort tid, og min venste brystvorte og området omkring er blevet meget mørkere end på den anden side, det ser nu lidt sjovt ud
Jeg er sikker på at det nok skal begynde, hvis ikke må du være en af de heldige - Du må endelig holde os opdateret, bliver spænende at følges lidt

Er det dit første barn?
Knus
Anmeld