Seriøst.. Hvad kan jeg gøre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Hullabullabulla

FamilenStorm skriver:

Vi snakkede godt om at putte ham på eget værelse.. For han græder ikke.. Han møffer bare rundt og kan ikke rigtig finde ro..

Skal til at trappe ud af det natspiseri.. Han spiser gerne kl 22,00 kl 00.00, kl 02:00, kl 04:00 og kl 06:00.. Tænker at nu hvor han får grød og mos 2 gange om dagen ag han umuligt kan være sulten om natten mere..

Jeg ville prøve at stoppe al spiseriet om natten som vidst bare er hygge og give ham lidt grød inden sengetid så han er tanket op. Og stort Til dig jeg synes det var hårdt at skulle så meget op om natten men min søn sover heldigvis igennem nu (3,5 mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

FamilenStorm

Lilje82 skriver:

Hvor gammel er han? Hvad med at forsøge at putte ham i barnevognskassen? 

Han er 5 1/2 mdr..

Det forsøgte vi i weekenden da vi var oppe hos min mor og overnatte.. Det var han slet slet ikke med på... Så der måtte jeg sove med ham ved siden af mig..

Men vi har snakket om, om det måske er fordi han har det for varmt, trods at han kun sover i ble, men han er en varm dreng.. For han nåede knap nok at få dynen over sig da jeg lagde ham ud, og bum så sov han, og han sover faktisk endnu..

Så tror vi prøver at gøre han værelse klar i dag og i morgen og så prøver at putte ham derinde med et åben vindue og se om det kunne hjælpe...

Anmeld

25. juni 2013

FamilenStorm

Britt88 skriver:

Jeg ville prøve at stoppe al spiseriet om natten som vidst bare er hygge og give ham lidt grød inden sengetid så han er tanket op. Og stort Til dig jeg synes det var hårdt at skulle så meget op om natten men min søn sover heldigvis igennem nu (3,5 mdr)

Er dybt misundelig.. Saaavner min nattesøvn..

Men ja tror også det mest er hyggespisning.. Har bare ikke helt turde stoppe med det, da han jo er en meget aktiv herre, og derved forbrænder en masse hurtig.. Men må tage kampen op og putte vand i flasken i stedet.. For det er hårdt at skulle op så tit..

Mange tak for knusset

Anmeld

25. juni 2013

Lilje82

FamilenStorm skriver:

Han er 5 1/2 mdr..

Det forsøgte vi i weekenden da vi var oppe hos min mor og overnatte.. Det var han slet slet ikke med på... Så der måtte jeg sove med ham ved siden af mig..

Men vi har snakket om, om det måske er fordi han har det for varmt, trods at han kun sover i ble, men han er en varm dreng.. For han nåede knap nok at få dynen over sig da jeg lagde ham ud, og bum så sov han, og han sover faktisk endnu..

Så tror vi prøver at gøre han værelse klar i dag og i morgen og så prøver at putte ham derinde med et åben vindue og se om det kunne hjælpe...

Nej det kan jeg godt se. Det kan være lidt af et puslespil med de små. Men som en anden siger, lyder selvom en god ide, at skære ned på spiseligt om natten. 

Anmeld

25. juni 2013

FamilenStorm

Lilje82 skriver:

Nej det kan jeg godt se. Det kan være lidt af et puslespil med de små. Men som en anden siger, lyder selvom en god ide, at skære ned på spiseligt om natten. 

Ja det må man sige.. Og Alberte var bare så nem, så det er ikke så nemt..

Tænker jeg prøver at tage at sutteflaske ned vand med op og ser om det kan afskræmme ham lidt.. For kold mme guffer han i sig som vidst det var varmt..

Håber vi snart kan få lidt nattesøvn ..

Anmeld

25. juni 2013

Lilje82

FamilenStorm skriver:

Ja det må man sige.. Og Alberte var bare så nem, så det er ikke så nemt..

Tænker jeg prøver at tage at sutteflaske ned vand med op og ser om det kan afskræmme ham lidt.. For kold mme guffer han i sig som vidst det var varmt..

Håber vi snart kan få lidt nattesøvn ..

Jeg krydser for at det snart vender 

Anmeld

25. juni 2013

l.kjoeller

FamilenStorm skriver:

Hej piger...

Jeg har desperat brug for hjælp... Hvad hulen gør man når man har en dreng der bare IKKE vil sove... Som holder fest hele natten?

Han er ikke ked af det.. Han vender og drejer sig, og møver frem og tilbage i sin seng, imens hans han fortæller en heeel masse historier.. Jeg er ved at blive idiot... I nat har han ikke sovet mere end 10 min af gangen siden kl 00:30 og har bare holdt sin egen fest...

Jeg har prøvet at made ham i søvn, uden held, ignoreret ham, uden held, putte med ham, uden held... Jeg er vitterligt løbet tør for ideer...

Han er så aktiv en dreng i løbet af dagen.. Når han er vågen kører alle bevægelser, han sidder meget sjældent stille, og når han er på arm vil han bare hoppe.. Han sover ikke tiden væk, ca 2 timer til formiddag og max 2 timer til middag og når han vågner ved en 15- tiden sover han ikke igen før ved en 19-20 tiden (hvis vi er heldig)

Jeg har tænkt ordet DAMP mange gange, men ved også at det kan man ikke sige noget om nu.. Men ih hvor jeg savner en løsning, et middel der kan få drengen til at sove.. Jeg er SÅ træt og ved snart ikke hvordan jeg skal få dagene til at hænge sammen, når vi samtidigt har en datter på 2.8 år som også gerne vil lege med sin mor... Hold op jeg synes det er hårdt i øjeblikket...

Lige nu har jeg overgivet mig, og taget ham med ned i stuen og han ligger og leger.. Men det skal han jo heller ikke vænnes til.. Klokken er jo ikke engang 05:00 Han burde sove!!

Hjælp piger.. hvad kan jeg gøre.. Jeg har desperat brug for hjælp!

hvor gammel er han og sover han på eget værelse ???

Anmeld

25. juni 2013

FamilenStorm

l.kjoeller skriver:

hvor gammel er han og sover han på eget værelse ???

Han er 5 1/2 mdr.. Han sover ikke på eget værelse endnu, da han sider hver anden time...

Mén tror vi prøver at lave han værelse færdig i løbet af i dag og i morgen og så putte vand i sutteflasken og se om det kan hjælpe.. For er godt nok træt..

Anmeld

25. juni 2013

l.kjoeller

FamilenStorm skriver:

Han er 5 1/2 mdr.. Han sover ikke på eget værelse endnu, da han sider hver anden time...

Mén tror vi prøver at lave han værelse færdig i løbet af i dag og i morgen og så putte vand i sutteflasken og se om det kan hjælpe.. For er godt nok træt..

det tænker jeg måske det kan. sker heller ikke noget ved han ligger og pludrer lidt (hvis du spørger mig) så længe han er glad

Anmeld

25. juni 2013

FamilenStorm

l.kjoeller skriver:

det tænker jeg måske det kan. sker heller ikke noget ved han ligger og pludrer lidt (hvis du spørger mig) så længe han er glad

Nej lige præcis.. Og han pludre og hygger bare.. Så håber det kan hjælpe på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.