Hej piger...
Jeg har desperat brug for hjælp... Hvad hulen gør man når man har en dreng der bare IKKE vil sove... Som holder fest hele natten?
Han er ikke ked af det.. Han vender og drejer sig, og møver frem og tilbage i sin seng, imens hans han fortæller en heeel masse historier.. Jeg er ved at blive idiot... I nat har han ikke sovet mere end 10 min af gangen siden kl 00:30 og har bare holdt sin egen fest...
Jeg har prøvet at made ham i søvn, uden held, ignoreret ham, uden held, putte med ham, uden held... Jeg er vitterligt løbet tør for ideer...
Han er så aktiv en dreng i løbet af dagen.. Når han er vågen kører alle bevægelser, han sidder meget sjældent stille, og når han er på arm vil han bare hoppe.. Han sover ikke tiden væk, ca 2 timer til formiddag og max 2 timer til middag og når han vågner ved en 15- tiden sover han ikke igen før ved en 19-20 tiden (hvis vi er heldig)
Jeg har tænkt ordet DAMP mange gange, men ved også at det kan man ikke sige noget om nu.. Men ih hvor jeg savner en løsning, et middel der kan få drengen til at sove.. Jeg er SÅ træt og ved snart ikke hvordan jeg skal få dagene til at hænge sammen, når vi samtidigt har en datter på 2.8 år som også gerne vil lege med sin mor... Hold op jeg synes det er hårdt i øjeblikket...
Lige nu har jeg overgivet mig, og taget ham med ned i stuen og han ligger og leger.. Men det skal han jo heller ikke vænnes til.. Klokken er jo ikke engang 05:00

Han burde sove!!
Hjælp piger.. hvad kan jeg gøre.. Jeg har desperat brug for hjælp!
Anmeld