Ligger jeres baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise Jørgensen skriver:

Det er sjovt der er sådan en foreskel.. Men altså så længe de sparker de små bisser- så fred være med det

Det jo det. Er da en fantatisk følelse når de mosler rundt derinde. jeg elsker det selvom det til tider kan gøre ondt. Han er dog blevet lidt mindre aktiv her på det sidste men tror det fordi der er mindre plads nu. Men mærker ham da stadig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Louise Jørgensen

MiichellaMalou skriver:

Det jo det. Er da en fantatisk følelse når de mosler rundt derinde. jeg elsker det selvom det til tider kan gøre ondt. Han er dog blevet lidt mindre aktiv her på det sidste men tror det fordi der er mindre plads nu. Men mærker ham da stadig.

Det er meget normalt tror jeg De sparker når det passer dem og ikke når vi andre lige skal være helt sikre på, at der stadig er gang i festen derinde. hehe.. Det er noget underligt noget også bare generelt det at der bor nogen "derinde"!!!!

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise Jørgensen skriver:

Det er meget normalt tror jeg De sparker når det passer dem og ikke når vi andre lige skal være helt sikre på, at der stadig er gang i festen derinde. hehe.. Det er noget underligt noget også bare generelt det at der bor nogen "derinde"!!!!

Ja de er ret ligeglade. Han er dog ikke altid tilfreds med farmand ligger hovedet på min mave for så bliver hans lejlighed jo mindre så begynder han og sparke ret meget :p men ellers er han som regel mega ligeglad. Men ja det virkelig uvirkeligt der ligger en baby derinde.

Anmeld

25. juni 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Også langt nede?
Min basse har slet ikke været oppe over navlen, han sparker og mosler kun rundt mest i højre side og under navlen, han har aldrig rigtig sparket eller moslede rundt oppe over. Er det kun min der gøre det eller gøre jeres også?

Lillebror ligger ufatteligt langt nede i forhold til hvad Bella gjorde - det er faktisk ret ubehageligt nogle gange når jeg skal rejse mig op.  

Det er først inden for de sidste 2-3 uger jeg er begyndt at mærke ham over navlen. Min kæreste lyttede for sjov den anden aften med øret på min mave og bum, der kom et ordentligt spark i hans øre (SÅ kan han lære det 

Anmeld

25. juni 2013

pcoramt

MiichellaMalou skriver:

Hold da op to bebser i maven ville jeg da slet ikke kunne holde til
Det må da være utrolig tungt

Jeg tror jeg er en af de heldige tvillinge gravide har meget få gener, dog er ryggen ved at være lidt øm

Anmeld

25. juni 2013

Maja88

Kunne det tænkes han sad op

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Lillebror ligger ufatteligt langt nede i forhold til hvad Bella gjorde - det er faktisk ret ubehageligt nogle gange når jeg skal rejse mig op.  

Det er først inden for de sidste 2-3 uger jeg er begyndt at mærke ham over navlen. Min kæreste lyttede for sjov den anden aften med øret på min mave og bum, der kom et ordentligt spark i hans øre (SÅ kan han lære det 

Min dreng sparker også tit sin far i hovedet hehe. Men ja det kan være super ubehageligt når de ligger helt dernede når man går og skal rejse sig. Igår sparkede han lige igennem i bækkenet på mig. Det gjorde pænt ondt

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

pcoramt skriver:

Jeg tror jeg er en af de heldige tvillinge gravide har meget få gener, dog er ryggen ved at være lidt øm

Det var da også dejligt du ikke har så mange problemer

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

Kunne det tænkes han sad op

Det ved jeg faktisk ikke men det aldrig over navlen der kommer eller puf det er altid under.

Anmeld

25. juni 2013

Maja88

MiichellaMalou skriver:

Det ved jeg faktisk ikke men det aldrig over navlen der kommer eller puf det er altid under.

Kan også være han ligger på tværs.. med arme og ben ned af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.