Ligger jeres baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

NannaMKG skriver:

Jeg er lige kommet ind i  3 trimester, og hun er først nu begyndt og sparke over navlen. Har en veninde der først mærket spark over navlen i uge 37. Så det er så forskelligt, din basse nyder nok bare rigtig og putte helt nede 

Tror også han elsker og ligge dernede også meget i højre side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Lund18 skriver:

Min basse laver ikke andet end at sparke mig i ribbenene, hehe Jordemoren sagde også fødderen ligge øverst til venste for mig så jeg må affinde mig i en del spark, men når han skubber med armene er det dog under navlen  

Av av har jo slet ikke prøvet han har sparket mig i ribbene. Har kun prøvet han lige sparkede mig nede i bækkenet

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Louise Jørgensen skriver:

Kan se vi har termin næsten samtidigt Min bølle baby sparker mest i højre side under navlen, og så lidt i venstre side. Men overhovedet ikke over navlen.

Min han ligger som regel i højre side. Men han sparker meget sådan rundt omkring under navlen

Anmeld

25. juni 2013

Benjamins'mor

MiichellaMalou skriver:

Tror også det er meget forskelligt. for mine veninder mærkede også mest liv oppe over navlen.

Jeg mærker over det hele og gjorde jeg også med min søn, så det er nok bare meget forskelligt.

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Benjamins'mor skriver:

Jeg mærker over det hele og gjorde jeg også med min søn, så det er nok bare meget forskelligt.

Det er det jo. for heldigvis er ingen børn ens <3

Anmeld

25. juni 2013

mommy1991

MiichellaMalou skriver:

Må jo se om han vælger og blive dernede. går jo ikke så længe før jeg er i tredje trimester, bare mine andre veninder der synes det utroligt han stadig ligger helt dernede og ligger tit og sparker mig i bækkenet

Det giver jo god mening hvis han har røven opad, og benene ligger langs siden, så mærker du jo både arme og ben nogenlunde samme sted Der begynder jo at blive trangt derinde..

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

emmagirl skriver:

Det giver jo god mening hvis han har røven opad, og benene ligger langs siden, så mærker du jo både arme og ben nogenlunde samme sted Der begynder jo at blive trangt derinde..

Det gøre det ihvertfald han bliver jo heldigvis ikke mindre.

Anmeld

25. juni 2013

pcoramt

Jeg er så heldig at have en liggende langt nede længst til venstre og en helt oppe midt på maven

Anmeld

25. juni 2013

Louise Jørgensen

Benjamins'mor skriver:

Det er sjovt der er sådan en foreskel.. Men altså så længe de sparker de små bisser- så fred være med det

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

pcoramt skriver:

Jeg er så heldig at have en liggende langt nede længst til venstre og en helt oppe midt på maven

Hold da op to bebser i maven ville jeg da slet ikke kunne holde til
Det må da være utrolig tungt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.