Kønnet - skal i vide det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil i vide hvilket køn i venter jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

478 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

Line Højdal

Hej alle

Vi venter jo vores nr. 2 og har egentlig planlagt at vi ikke behøver at kende kønnet.. Jeg ved dog ikke om jeg selv kan holde min nysgerrighed på afstand, når vi nærmer os tiden hvor scanningen kan afsløre kønnet

Men hvad med jer - skal i vide det?

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Millea

JA! 

Anmeld

25. juni 2013

Lou

Pipkukkeren skriver:

Hej alle

Vi venter jo vores nr. 2 og har egentlig planlagt at vi ikke behøver at kende kønnet.. Jeg ved dog ikke om jeg selv kan holde min nysgerrighed på afstand, når vi nærmer os tiden hvor scanningen kan afsløre kønnet

Line

Jeg havde en romantisk ide om at jeg ikke vilde vide det, fordi det var var lidt spændende at det var en overraskelses fødslen, men jeg har stemt ja... jeg tror ikke jeg vil kunne lade være 

Anmeld

30. juni 2013

Frk. Petersen

Pipkukkeren skriver:

Hej alle

Line

Ja hvis vores lille spunk ligger til det

Vi håber begge på en dreng

Anmeld

14. juli 2013

Madicken2

Vi har ikke rigtigt talt så meget om det - i hvert fald ikke så vi er nået en afklaring 

Min mand mener, at jeg ikke kan styre min nysgerrighed, så det giver helt sig selv - men lad os nu se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.