Altså kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Millea

Nessie skriver:

Man kunne se det på mig fra uge 9-10 stykker første gang 

Det begynder bare at blive lidt hyggeligere når man kan se maven vokse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Nessie

Millea skriver:

Det begynder bare at blive lidt hyggeligere når man kan se maven vokse 

Og så begynder det også at gå rigtigt op for én at der virklig sker noget i ens krop 

Anmeld

24. juni 2013

HHC88

Min mave begyndte at blive rimelig hård i den nederste del omkring 11.-12. uge.. Kunne godt ane det en smule men kunne godt skjule det, dog begyndte bukser m.v. at stramme.. Så begyndte bulen at krybe mere op ad i 13. uge og nu er jeg i 14. uge, og synes den er ved at være ret tydelig. Kan ikke engang skjule den under en trøje der ikke sidder helt til. Synes det er gået vildt hurtigt den sidste uge.. Folk der ikke ved det endnu, som ser mig, og jeg fortæller dem det, kommenterer de stort set alle "synes nok du var ved at blive lidt småtyk"..  Glæder mig også til det er en rigtig gravid-mave og man udelukker at det er fordi jeg har spist for meget chokolade

Anmeld

24. juni 2013

Millea

HHC88 skriver:

Min mave begyndte at blive rimelig hård i den nederste del omkring 11.-12. uge.. Kunne godt ane det en smule men kunne godt skjule det, dog begyndte bukser m.v. at stramme.. Så begyndte bulen at krybe mere op ad i 13. uge og nu er jeg i 14. uge, og synes den er ved at være ret tydelig. Kan ikke engang skjule den under en trøje der ikke sidder helt til. Synes det er gået vildt hurtigt den sidste uge.. Folk der ikke ved det endnu, som ser mig, og jeg fortæller dem det, kommenterer de stort set alle "synes nok du var ved at blive lidt småtyk"..  Glæder mig også til det er en rigtig gravid-mave og man udelukker at det er fordi jeg har spist for meget chokolade

Jeg har det ligesom dig.. Glæder mig til at ligne en der ikke bare har spist lidt for meget chokolade.. hehe 

Anmeld

24. juni 2013

Karla

Millea skriver:

Tak for dit svar.. 

Så er jeg nok ikke helt forkert på den.. Glæder mig til det bliver en kæmpe mave 

Ja, jeg glæder mig også rigtig meget til den sådan rigtig bliver stor men kan tydeligt se en forandring over de sidste par uger. Tager billeder hver uge for at kunne sammenligne. Og frem til 14+ lignede det mest af alt bare en lille delle og så fra 15+ blev den sådan rigtig rund og fast i det.

Anmeld

26. juni 2013

Rikke2404

Millea skriver:

Ja det er så vildt med jer tvillinger.. Men syntes simpelthen af i har de fineste maver altså 

Årh tak, håber nu ikke at min bliver kæmpe stor  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.