Altså kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
15 svar
3 synes godt om
24. juni 2013

Millea

Jeg ved ikke hvad det er med mig.. Men jeg kan næsten ikke tro på at det allerede er min graviditetsmave jeg kan se bule ud.. 

Jeg er jo "kun" i den 13. uge.. Det er ikke meget, men syntes at der er sket en kæmpe forskel - nærmest på 1 uge..

Hvornår begyndte man at kunne se på jeres mave at i var gravide (1. gang) ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Karla

Millea skriver:

Jeg ved ikke hvad det er med mig.. Men jeg kan næsten ikke tro på at det allerede er min graviditetsmave jeg kan se bule ud.. 

Jeg er jo "kun" i den 13. uge.. Det er ikke meget, men syntes at der er sket en kæmpe forskel - nærmest på 1 uge..

Min mave bulede også ret meget fra omkring 10. uge og til 15. uge ca.
Min nærme familie kunne sagtens se en lille mave. Men nu hvor jeg er 17+3 buler den for alvor, så folk kan se det. Og synes det er mere tydeligt at det er en gravidmave nu

Anmeld

24. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Millea skriver:

Det kan godt passe

Anmeld

24. juni 2013

Rikke2404

Millea skriver:

Jeg begyndte også at vise mave ret tidligt. Omkring 12. uge faktisk  Men jeg er også gravid med tvillinger, så der er maven som regl bare større. Især her i min 19. uge.  

Anmeld

24. juni 2013

Monski

Millea skriver:

Første gang voksede min i ryk, man kunne intet se til uge 20 o bang, så kom der lidt mave (lignede mest en der havde spist for meget kage ) så skete der intet før uge 37 der gik det også hurtigt.
- denne gang har jeg ikke sagt det til så mange endnu (er 10+4) men har lagt mærke til at folk er begyndt at kigge ret meget på min mave

Anmeld

24. juni 2013

Millea

Karla skriver:

Min mave bulede også ret meget fra omkring 10. uge og til 15. uge ca.
Min nærme familie kunne sagtens se en lille mave. Men nu hvor jeg er 17+3 buler den for alvor, så folk kan se det. Og synes det er mere tydeligt at det er en gravidmave nu

Tak for dit svar.. 

Så er jeg nok ikke helt forkert på den.. Glæder mig til det bliver en kæmpe mave 

Anmeld

24. juni 2013

Millea

Monski skriver:

Første gang voksede min i ryk, man kunne intet se til uge 20 o bang, så kom der lidt mave (lignede mest en der havde spist for meget kage ) så skete der intet før uge 37 der gik det også hurtigt.
- denne gang har jeg ikke sagt det til så mange endnu (er 10+4) men har lagt mærke til at folk er begyndt at kigge ret meget på min mave

Jeg jeg kan godt forstille mig at den vokser i ryk.. Det er lidt det jeg føler at min pludseligt har gjort.. Altså fra intet til en bule (lille, meeen alligevel) 

Anmeld

24. juni 2013

Millea

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan godt passe

YES!!!  

Anmeld

24. juni 2013

Millea

Rikke2404 skriver:

Jeg begyndte også at vise mave ret tidligt. Omkring 12. uge faktisk  Men jeg er også gravid med tvillinger, så der er maven som regl bare større. Især her i min 19. uge.  

Ja det er så vildt med jer tvillinger.. Men syntes simpelthen af i har de fineste maver altså 

Anmeld

24. juni 2013

Nessie

Man kunne se det på mig fra uge 9-10 stykker første gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.