hjemmelavet fryseretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

B&J

butterdejs pakker

kylling i cola

køb pirogger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

AnneMaria

B&J skriver:

butterdejs pakker

kylling i cola

køb pirogger

kylling i colA..? er det virkelig godt - har aldrig prøvet det... men syntes ikke ligefrem det lyder lækkert hehe...

tak for dine tips

Anmeld

24. juni 2013

B&J

AnneMaria skriver:

kylling i colA..? er det virkelig godt - har aldrig prøvet det... men syntes ikke ligefrem det lyder lækkert hehe...

tak for dine tips

ja hvis det er den rigtige opskrift

Anmeld

24. juni 2013

AnneMaria

B&J skriver:

ja hvis det er den rigtige opskrift

nå det skal da prøves...

Anmeld

24. juni 2013

Fenja09

AnneMaria skriver:

vil gerne lave nogen madretter, som jeg kan fryse ned til nogen dage hvor jeg ingen overskud har til madlavning. Men hvad?

kan komme i tanke om lasagne, men hvad for nogen madretter bliver ellers gode efter en tur i fryseren... for der er vel nogen retter der kan blive ret klamme efter en tur i fryseren, eller? (har aldrig prøvet det før)

Og hvordan er det man gør - lader man dem tør op og derefter i ovnen, eller bare ind i ovnen med det samme ?

Chili con/sin carne

Frikadeller

Cannelloni med spinat

Kalvegryde

Pizza

Boller i karry

Tomatsuppe/Sellerisuppe

Tarteletfyld

Brød

/Fenja

Anmeld

24. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Her laver jeg følgende til nedfrysning:

Hakket oksekød, delt op i små firkanter til brug i kødsovs.

Koteletter, banket og stegt næsten færdige. Både nakkekoteletter og skinkesnitchel(staves? ).

Frikadeller, stegt næsten færdige skal være en lille smule "bløde" bouncy når de tages af panden.

Hakkebøffer, hakket svine/kalvekød formet i større "bolde" og mast lidt flade på panden, igen ikke stege dem helt færdige er tricket.

Når der skal laves mad så tager jeg det frem og smider det i respektive tilberedningsgryde/pande/wok, og så laver jeg det på først høj varme så det hurtigt tør og så dernæst på lav varme.

kan også godt finde på at lave kødsovsen med det samme men så er der bare ting der ikke kommer med førend jeg laver det til spisning. Som f.eks. ketchup og cocktailpølser samt bønnerne og grøntsagerne da det bestemt ikke smager særlig fedt genvarmet

Anmeld

24. juni 2013

AnneMaria

Wampires skriver:

Her laver jeg følgende til nedfrysning:

Hakket oksekød, delt op i små firkanter til brug i kødsovs.

Koteletter, banket og stegt næsten færdige. Både nakkekoteletter og skinkesnitchel(staves? ).

Frikadeller, stegt næsten færdige skal være en lille smule "bløde" bouncy når de tages af panden.

Hakkebøffer, hakket svine/kalvekød formet i større "bolde" og mast lidt flade på panden, igen ikke stege dem helt færdige er tricket.

Når der skal laves mad så tager jeg det frem og smider det i respektive tilberedningsgryde/pande/wok, og så laver jeg det på først høj varme så det hurtigt tør og så dernæst på lav varme.

kan også godt finde på at lave kødsovsen med det samme men så er der bare ting der ikke kommer med førend jeg laver det til spisning. Som f.eks. ketchup og cocktailpølser samt bønnerne og grøntsagerne da det bestemt ikke smager særlig fedt genvarmet

tusind tak for dine tips, dem tager jeg helt sikkert i brug

Anmeld

25. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
AnneMaria skriver:

tusind tak for dine tips, dem tager jeg helt sikkert i brug

Helt iorden er glad for at kunne hjælpe med den smule viden jeg har samlet sammen gennem 9 år værende på økonomisk fattighedsgrænse

bare skriv en PB hvis du ellers mangler råd til at få maden og pengene til at række lidt længere

Anmeld

25. juni 2013

Holbæktrunten

Til mine dovne dage har jeg gerne forårsruller i fryseren. Hj lavede supper ( blomkål, kartoffel og tomat) er også et hit, nemt ig billigt. Hj lavede klatboller eller minipizzaer er også godt.

Høns i asparges
Boller eller kylling i karry
Koteletter eller kylling i fad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.