Er alle faldet i sommer-søvn? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2009

Tina2

Vi skal i Fårup sommerland imorgen, Milas og Filuca ved det ikke endnu.....

Vi skal mødes med min veninde Trine deroppe, de ligger på camping lige ved siden af og hun har tre børn med, hvoraf Filuca går i børnehave med de to, så de blir da ellevilde når de finder ud af hvad vi skal

Håber vejret blir NOGET bedre end de har lovet!!!!!

Så er mureren blevet færdig idag, weeeh!!!! Thomas skal så lige ha lavet lidt småting og så skal vinduerne i, og der er lavet hul i væggen de steder i selve huset, hvor der skal sættes vinduer i også (det andet er jo tilbygningen, men vi skal også ha et par vinduer i selve huset, da vi jo laver nogle rum om til noget andet)
Er bare så lækkert det begynder at ligne noget nu!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

lene

Jeg er her også endnu, I dag er det Claras sidste dag i vuggestuen også starter hun op i den landinstution der ligger her ved siden af os den 1 august, de har får, kaniner, høns, hængebugesvin og katte. Så det skal nok blive rigtig godt ud over det er hendes sprog bare eksplodered hun snakker i sætninger og får bare flere og flere ord,   Mathias starter så det nye sted 1 september, så han komme til at gå i børnehave med nogle af dem han skal i skole med,
i ferien skal der ikke ske det vilde udover nogle små ture diverse steder hen  også skal vi selvfølgelig nyde haven

Anmeld

10. juli 2009

Susan1978

Zafir skriver:

Det er da totalt mega smart!!!... med dine aftenvagter!! Får du en hel arbejdsdag for det, i stedetfor aftentillæg så?

Jeg glæder mig til at høre om tv'et... om det lever op til forventningerne!

ja vi arbejder 6 timer og får for 7½..

Anmeld

10. juli 2009

Fines mor

Her er jeg / vi ....

Herhjemme sker der ikke det helt vilde, Isabella har lige haft lidt feber.

Vi har ferie fra midten af aug. hvor vi får gæster fra Holland. Når de er rejst, regner vi med at flyve til Tyrkiet, jeg har fundet en tur til en billig penge.
Hotel med all inkl 2 uger for 15.000 kr. Så jeg regner med vi skal ud og svømme med delfiner.

I aug. skal vi også en tur i Bonbonland, og hollænderne skal med en tur i Legoland.

Jeg er på arbejde frem til vores ferie, men det er skønt der ikke er så meget fart på. Jeg har nogle aktivitetsplaner jeg skal have lavet, og så er jeg projektleder på vores enhedstur hvor vi skal på team buildingskursus.

Anmeld

10. juli 2009

Manne

Her går det stille og roligt :-) Vi har skrevet under på  huset og skal så i gang med at sælge vores nuværende.
Trine har vi lige sendt afsted på ferie med mormor og morfar. De skal på camping lige nord for Løkken. Vi andre tager så turen derop næste fredag og henter hende. Det skal nok blive hyggeligt. Derefter står den på to 50 års fødselsdage. Både min mor og min mands mor bliver 50, så der er jo lige lidt der skal forberedes. Selvom de begge heldigvis har valgt at holde festerne i hhv. august og sept.. Nice.
Så der er alligevel noget se til. Vores allesammens ferie starter først i uge 32 og så tre uger frem.

Hyg Jer.

Kh marianne

Anmeld

21. juli 2009

tumle81

Her er jeg :-)

Jeg har ikke haft det vilde overskud til at skrive eller læse i et stykke tid, men nu mente jeg at det var på tide at jeg meldte mig på banen igen :-)

Vi har lige haft en uges ferie med dejlig hygge og afslapning.
Vi fejrede Valdemar forrige mandag med brunch og hygge sammen med faster, onkel, fætter og kusine. Det var superhyggeligt og Valdemar nød at være i centrum og fortælle at han blev 2 år, SÅ sødt...
Han fik en 3 etagers garage med biler, og han har stort set ikke leget med andet, det var godt nok et hit :-)
Så har vi været i Sommerland Sjælland, hvilket var et hit hos ungerne. De nød det virkelig og vi var heldige med vejret, så det blev til 10 timer i sommerlandet!!
Udover det har vi været inde og se sommer summarum på 10-øren 2 gange, og været på stranden og bade. Det har simpelthen været en dejlig uge i familiens tegn.
Næste gang vi holder ferie er fra 22. august hvor vi kører til Hanstholm og tager båden til Færøerne og besøger min familie...

Der har været lidt krise med familien, min moster mistede sin mand d 1. maj, og det var noget af et slag for hende. For knap halvanden uge siden havde hun så været på sygehuset for at blive scannet pga smerter i ryggen, de hasteindlægger hende med det samme og oplyser at de vil sende hende med flyveren til DK (riget) for videre behandling... Hun ankommer og bliver grundigt undersøgt, og i går fik hun så konstateret knoglemarvskræft :-( De vil give hende behandling over flere omgange, men det er ikke noget man bliver kureret for. Øv det er så trist... Lægen kunne ikke sige om det var måneder eller år før sygdommen ville bryde ud igen...

Peter og jeg har det heldigvis super godt og er gode til at hygge, snakke og have det dejligt sammen igen. Det er så dejligt at mærke forelskelsen stige op i en når man er sammen igen på en helt anden måde end vi var sidste år!

Jeg er ved at blive lidt tyk og besværet, dog mest at mit bækken som generer en hel del. Der er selvfølgelig også gode dage, men de fleste har jeg en del smerter :-(
Babyen sparker hver dag, og vi nyder det alle...

Valdemar og Victoria er super glade for at have holdt ferie, men nød også at komme tilbage til Valmuen igår. Det er dejligt at se de er så glade for deres institution når de nu er de rnogle timer hver dag!!
Prøver at give dem lidt kortere dage nu hvor jeg er hjemme, men skal også huske at passe på mig selv og slappe af...

Vi har netop lavet en større investering og købt en  ny bil. Eller altså den er brugt, men for os er den jo ny :-)
Vores Kia Cerrato er der ikke plads til 3 børn i, så vi har haft kig på en anden bil i nogle uger nu. Der har været fler eoppe at vende, men det vigtige for os var mere plads, komfort og dieselmototr, da Peter kører en del med sit arbejde...
Vi har så fundet en Ford Focus st. car TDCi, den er super fin og kører rigtig godt, ca 20 km på literen så det er perfekt. Bagsædet er stort og godt, og der kan godt stå 3 auto stole :-) Bagagerummet er en drøm i forhold til det vi er vant til, så det bliver super lækkert at skulle pakke den sammen og køre sydpå til næste år...

Hov der fik jeg vist skrevet en hel roman *s*
Tak fordi I gad læse med så langt...

Knus Kathrina 26+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.