Er alle faldet i sommer-søvn? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er lige på arbejde... Eller dvs. jeg holder frokost på et pizzaria i solrød... Ordner de sidste opgaver inden jeg skal have ferie. Jeg har 2 små besøg i morgen og noget papirarbejde...  - Så er det 2 ugers ferie!!!

Jeg skal hente Idun hos farmor og farfar, efter de 2 næste besøg  Her ved 15 tiden. Eller så skal vi spise dernede og kører hjem i aften. Uhmm ...

I weekenden skal vi i sommerhus med nogen venner og fejre 30 års fødselsdag og i næste uge, skal vi HYGGE og i sommerland SJ og sådan.

I uge 30!!! - HVis der er nogen der kommer i nærheden af Lejre Forsøgscenter (eller sagnlandet lejre, som det hedder nu!) så kom forbi!!!! Vi æææææææælsger besøg, når vi er afsted 

Jeg sidder og flytter min blog i øjeblikket. Hehe. Det er lidt sjovt, fordi det lige er at bladre igennem sin dagbog og skimme siderne, mens man ligger dem i nye kasser... Dejligt -men også lidt kedeligt.

Men jeg er altså ikke faldet i sommer-søvn! Jeg tager også computer med på ferie

KRAM
Zafir - græs-moren i uge 28 og uge 31 (hvor hun skal til mormor)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Tina2

Har tænkt det samme, der er godt nok ikke meget gang i den herinde mere, DESVÆRRE!!!!
Men så er det jo godt debatten er her......

Jeg skal lige i aftenvagt iaften (bare som afløser) og så har jeg 3 ugers ferie:-) Jubiiii!

Vi bygger og bygger! Mureren er ved at være færdig, og så skal vi ha vinduer i og tag på, og derefter skal vi ha åbnet ind til! Spændende, så der sker noget nu:-))))))))))

Vi regner med at tage sydpå i uge 31, hvis vi finder et godt tilbud:-)

Håber I alle har det godt, selvom her er helt dødt......... :-(

Anmeld

9. juli 2009

Muslingen

Hej med jer.
Jeg er ikke faldet helt i søvn, men er bare ikke så aktiv for tiden. Har ikke haft så meget spændende at skrive...

Nå men nu jeg er her, så kan jeg da nævne at vi er ved at få lagt nyt tag og få lavet ny facade - noget vi har ventet på i 3 år. Jeg er rigtig spændt på hvordan det bliver. Forhåbentlig falder vores varmeregning.

Amalie trives rigtig godt for tiden og har fået nye venner i børnehaven. Det er bare fedt.

Cecilie er begyndt at vågne hver nat og være vågen i mellem ½ og 3 timer. Det er bare SÅ hårdt. Svært at holde gejsten på arbejdet - især når der er sommer-stille, så der ikke rigtig er noget at lave. Så jeg glæder mig til ferien, men den er desværre 3 uger væk.

Kh Fie

Anmeld

9. juli 2009

Susan1978

Jeg er heller ik faldet i søvn, men synes heller ik jeg har haft det vilde at skrive om, jeg synes altid at mine indlæg handler om brok.. og hvem gider høre på det.

Men ellers har vi det godt, Emil blir snart 2 .. Ea er blevet en smule bedre at håndtere, men hun er stadig meget vild og højtråbende.. og har meget let til tårer bare den mindste fims er på tværs..

Emil han er bare så nuser i øjeblikket, så længe han ikke hyler over et eller andet og går i selvsving. men han snakker og leger og er bare glad.

jeg har PT aftenvagt, det er jeg begyndt på igen at have næsten 1 gang hver uge.. det er meget rart så kan man lige få lavet lidt i løbet af dagen. også skal jeg ikke køre de 90 km til arbejde. så sparer lidt på dieselen også. Arbejder jo hjemme.

vi har  købt nyt fjernsyn som vi venter på. Det gamle grundig kan sgu snart ikke mere. Vi har købt et Samsung LED 46# serie 8.. så det er incl det nyeste gejl.. aner ik hvad vi skal bruge det til.. men lærer man vel..

Vi har først ferie igen de 2 første uger i august.. vi har ikke de store planer som sådan. jo vi ville gerne en tur til fyn og se Egeskov, så vejret må godt være lidt godt i august også.

Susan og ungerne.

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Jeg er heller ik faldet i søvn, men synes heller ik jeg har haft det vilde at skrive om, jeg synes altid at mine indlæg handler om brok.. og hvem gider høre på det.

Men ellers har vi det godt, Emil blir snart 2 .. Ea er blevet en smule bedre at håndtere, men hun er stadig meget vild og højtråbende.. og har meget let til tårer bare den mindste fims er på tværs..

Emil han er bare så nuser i øjeblikket, så længe han ikke hyler over et eller andet og går i selvsving. men han snakker og leger og er bare glad.

jeg har PT aftenvagt, det er jeg begyndt på igen at have næsten 1 gang hver uge.. det er meget rart så kan man lige få lavet lidt i løbet af dagen. også skal jeg ikke køre de 90 km til arbejde. så sparer lidt på dieselen også. Arbejder jo hjemme.

vi har  købt nyt fjernsyn som vi venter på. Det gamle grundig kan sgu snart ikke mere. Vi har købt et Samsung LED 46# serie 8.. så det er incl det nyeste gejl.. aner ik hvad vi skal bruge det til.. men lærer man vel..

Vi har først ferie igen de 2 første uger i august.. vi har ikke de store planer som sådan. jo vi ville gerne en tur til fyn og se Egeskov, så vejret må godt være lidt godt i august også.

Susan og ungerne.

HAY hvad  Det er jo lige næsten sådan et tv, vi har set på...!!! - eller dvs. det som Tom ser på - for det er jo ham der har forstand på den slags Jeg siger bare 'OKAY du ved bedst skatter' - for det er alligevel ikke mig der har pengene, hvis vi skulle gå hen og købe os et nyt tv sååeee
Er det godt? Hvor meget har I givet for det?

Jeg havde godtnok studset over, hvad det var med det der aftenvagt der stod på msn'en.
Hvad laver du så, når du har aftenvagt og arbejder hjemmefra?

Anmeld

9. juli 2009

Susan1978

Zafir skriver:

HAY hvad  Det er jo lige næsten sådan et tv, vi har set på...!!! - eller dvs. det som Tom ser på - for det er jo ham der har forstand på den slags Jeg siger bare 'OKAY du ved bedst skatter' - for det er alligevel ikke mig der har pengene, hvis vi skulle gå hen og købe os et nyt tv sååeee
Er det godt? Hvor meget har I givet for det?

Jeg havde godtnok studset over, hvad det var med det der aftenvagt der stod på msn'en.
Hvad laver du så, når du har aftenvagt og arbejder hjemmefra?

helt ærligt ved jeg ikke helt nøjagtigt hvad vi har givet... eller dvs at vi har ikke betalt det endnu. Men en  af janniks gamle venner kender en fra Samsung og vi har så fået det til VIP pris og har sparet 5000 kr, så det er sgu værd at tage med. Vi var inde i en TV forretning og se på det og det ser skide godt ud og det jo helt vildt hvad det kan.. Men jeg har heller ik den store forstand på sådan noget. Ser ik så meget fjern så det gør noget. Men er sgu træt af at kigge på det gamle store tunge bras hvor billedet er kørt ud af skærmen.

det kommer med fragtmand på et tidspunkt, så jeg kan heller ikke sige om det er godt endnu.. men glæder mig til det kommer.

aftenvagt, vil sige at vi tilgodeser det amerikanse marked og de andre lande der er forskudt af vores tid. så jeg sidder klar ved mail og telefon fra 15-21 og laver ordre og tilbud og svarer på diverse tilbud osv..  og da jeg har hjemmearb station -  behøver jeg ikke sidde nede på arbejdet mutters alene her om aftenen, så er alle tlf bare stillet om til min arb mobil. Smart ik.

Anmeld

9. juli 2009

Tina Andersen

Er her også endnu og læser med hver dag, men her sker ikke det vilde så har ikke rigtigt noget at byde ind med
Men vi har ferie fra imorgen og Wee det bliver dejligt skal ikke rigtigt noget andet end småture men det bliver også hyggeligt bare at være sammen

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

helt ærligt ved jeg ikke helt nøjagtigt hvad vi har givet... eller dvs at vi har ikke betalt det endnu. Men en  af janniks gamle venner kender en fra Samsung og vi har så fået det til VIP pris og har sparet 5000 kr, så det er sgu værd at tage med. Vi var inde i en TV forretning og se på det og det ser skide godt ud og det jo helt vildt hvad det kan.. Men jeg har heller ik den store forstand på sådan noget. Ser ik så meget fjern så det gør noget. Men er sgu træt af at kigge på det gamle store tunge bras hvor billedet er kørt ud af skærmen.

det kommer med fragtmand på et tidspunkt, så jeg kan heller ikke sige om det er godt endnu.. men glæder mig til det kommer.

aftenvagt, vil sige at vi tilgodeser det amerikanse marked og de andre lande der er forskudt af vores tid. så jeg sidder klar ved mail og telefon fra 15-21 og laver ordre og tilbud og svarer på diverse tilbud osv..  og da jeg har hjemmearb station -  behøver jeg ikke sidde nede på arbejdet mutters alene her om aftenen, så er alle tlf bare stillet om til min arb mobil. Smart ik.

Det er da totalt mega smart!!!... med dine aftenvagter!! Får du en hel arbejdsdag for det, i stedetfor aftentillæg så?

Jeg glæder mig til at høre om tv'et... om det lever op til forventningerne!

Anmeld

9. juli 2009

Moderator

Tina Andersen skriver:

Er her også endnu og læser med hver dag, men her sker ikke det vilde så har ikke rigtigt noget at byde ind med
Men vi har ferie fra imorgen og Wee det bliver dejligt skal ikke rigtigt noget andet end småture men det bliver også hyggeligt bare at være sammen

Jaa  Det er også rigtig dejligt, bare at være sammen!

Anmeld

9. juli 2009

karina1980

vi er her også, vi holder ferie, og er ude det meste af tiden, eller dvs at jeg holder ferie med alle 3 børn, mens brian arbejder som afløser på det lokale plejehjem,

vi har planlagt lidt ture men er ikke kommet afsted endnu, vil gerne i madsby parken igen, danfoss universe, odense og ålborg zoo og ind og se ice age 3

men det skal jo lige passes lidt ind med brians fridag

GG vi har faktisk også købt sådan et fint samsung tv fik et knald tilbud på 7000 kr på sådan et helt nyt krabat i 42" men det noget anderledes at se på og herude skal vi have sådan et kort i for at det bliver ordentligt at se på, ellers er det grumset/sløret/fyldt med sne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.