at beregne cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

jeg overskriften siger jo sig selv.

kan ikke finde ud a de æl beringere på de her sider

så ville høre jer hvis min mens kommer hver gang dn 2 og stopper den 8   9 hvad ligger min cyklus på og hvornår har jeg så æl

håber nogle kan  hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Kløver

Du skal tælle dagene fra 1 mens dag til dagen før næste 1 mens dag din cyklus er ca 30 dage og gennemsnitligt ville din mest fertile periode og ægløsning være ca mellem dag 10-18 men varierer jo efter hvornår æl præcis falder. Brug evt æl teste eller en online beregner, de er dog knap så sikre da det varierer fra kvinde til kvinde. Antallet af blødningsdage har ikke noget at sige, om du bløde 2-3 dage eller 6-7

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Du skal tælle dagene fra 1 mens dag til dagen før næste 1 mens dag din cyklus er ca 30 dage og gennemsnitligt ville din mest fertile periode og ægløsning være ca mellem dag 10-18 men varierer jo efter hvornår æl præcis falder. Brug evt æl teste eller en online beregner, de er dog knap så sikre da det varierer fra kvinde til kvinde. Antallet af blødningsdage har ikke noget at sige, om du bløde 2-3 dage eller 6-7

så det ville værre omrking nu her jeg skulle ha æl?

vil da prøve de æl 

men venter lige med det efter jeg har været ved lægen her dn 26 da jeg har alle symptomer på gravidtet men ingen positiv test ligesom sidst jeg var gravid gik der rigtigt længe for jeg kunne teste 

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

så det ville værre omrking nu her jeg skulle ha æl?

vil da prøve de æl 

men venter lige med det efter jeg har været ved lægen her dn 26 da jeg har alle symptomer på gravidtet men ingen positiv test ligesom sidst jeg var gravid gik der rigtigt længe for jeg kunne teste 

Krydser for at du allerede er gravid

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Krydser for at du allerede er gravid

tusinde tak håber også, men hvis ikke er det bare op på hesten igen eller ja prøve igen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.