21+0 med den lille dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

BigHope13

Menne skriver:

TusinOhøj som det går - over halvvejs .Dejligt at det går fint med den lille og du ser fantastisk ud.. 

Tusind tak, ja tiden den flyver jo bare afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Miss-86

Fin mave - Sikke tiden går

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Fin mave - Sikke tiden går

Tusind tak, ja tiden flyver bare afsted, og hvor er det bare skønt. Er sikker på jeg nok skal ramme et punkt inden fødslen hvor jeg synes at tiden står stille og der bare er alt alt for lang tid til vi får ham at se. så nyder det bare i fulde drag

Anmeld

25. juni 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Tusind tak, ja tiden flyver bare afsted, og hvor er det bare skønt. Er sikker på jeg nok skal ramme et punkt inden fødslen hvor jeg synes at tiden står stille og der bare er alt alt for lang tid til vi får ham at se. så nyder det bare i fulde drag

Ja, det er jeg også sikker på du kommer til
Det tror jeg de fleste gør .. Hihi.

Men mange siger, Det er hårdt for forholdet at få et barn, så nyd tosomheden den tid I kan 

Blir så spændende at følge jer
Har I snakket navne? (Ikke fordi du skal fortælle navnet, hvis det er)

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Ja, det er jeg også sikker på du kommer til
Det tror jeg de fleste gør .. Hihi.

Men mange siger, Det er hårdt for forholdet at få et barn, så nyd tosomheden den tid I kan 

Blir så spændende at følge jer
Har I snakket navne? (Ikke fordi du skal fortælle navnet, hvis det er)

Ja det tror jeg også alle oplever så nyder det inden den tid kommer
ja du har så evigt ret, vi tror også at det selvfølgelig bliver en prøvelse for forholdet når den lille gut kommer, men vi er heldigvis rigtig gode til allerede nu at snakke om vores holdninger til forskellige ting, så det håber jeg vi kan blive ved med. Og så det bare med at nyde hinanden nu her mens vi kan.

Vi har snakket navne, og vi havde faktisk kun snakket drengenavne så det har lagt i kortene at der skulle gemme sig en tap derinde. Så han skal simpelthen hedde Thor

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

Hvor er det altså bare en fin mave 

Dejligt at den vokser, og den lille tumler rundt, men selvfølgelig ikke så rart med alt det andet  Det går jo da heldigvis væk igen, så det hele bliver "normalt" 

Jeg har aldrig kunnet finde ud af hvad der var hvad, kun når det er ryggen der presser udaf, men den er jo heller ikke svær at tage fejl af 

Anmeld

26. juni 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Hvor er det altså bare en fin mave 

Dejligt at den vokser, og den lille tumler rundt, men selvfølgelig ikke så rart med alt det andet  Det går jo da heldigvis væk igen, så det hele bliver "normalt" 

Jeg har aldrig kunnet finde ud af hvad der var hvad, kun når det er ryggen der presser udaf, men den er jo heller ikke svær at tage fejl af 

Tusind tak
det er bare så hyggeligt med lidt pusle rundt derinde. Hehe ja okay kan godt se det måske ikke er så ligetil at mærke hvad der er hvad men glæder mig til at få nogle mere rigtige spark og puf

hvordan går det med dig?

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Tusind tak
det er bare så hyggeligt med lidt pusle rundt derinde. Hehe ja okay kan godt se det måske ikke er så ligetil at mærke hvad der er hvad men glæder mig til at få nogle mere rigtige spark og puf

hvordan går det med dig?

Det går fint 

Jeg får masser af "rigtige" spark, nogle mere behagelige end andre, men det ser sjovt ud når maven "hopper" 

Og så er min mave åbenbart blevet så stor at folk tror jeg skal til at føde, men der er jo liiiiiige et par måneder endnu 

Anmeld

26. juni 2013

BigHope13

Nessie skriver:

Det går fint 

Jeg får masser af "rigtige" spark, nogle mere behagelige end andre, men det ser sjovt ud når maven "hopper" 

Og så er min mave åbenbart blevet så stor at folk tror jeg skal til at føde, men der er jo liiiiiige et par måneder endnu 

Ej hvor skægt at kunne se maven danse
dejligt at du ellers har det godt

ja hun må da gerne lige blive derinde den sidste tid, selvom folk mener det ved at være oppe over.

får også jævnligt smidt i hovedet om jeg nu også er sikker på der under er en

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Ej hvor skægt at kunne se maven danse
dejligt at du ellers har det godt

ja hun må da gerne lige blive derinde den sidste tid, selvom folk mener det ved at være oppe over.

får også jævnligt smidt i hovedet om jeg nu også er sikker på der under er en

Ja, det er alt for tidligt nu 

Der er bare nogle babyer der bygger ud til en god penthouse lejlighed med swimmingpool, og det er da egentlig fair nok, når nu de kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.