21+0 med den lille dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Tusind takDet er så dejligt beroligende at mærke lidt moslen derinde fra. Så hyggeligt.

Ja. Det så begyndt og gøre en smule ondt når min dreng sparker meget kraftigt, han losede lige igennem nede i mit bækken her imorges. Det gjorde pænt ondt. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

A

Ja. Det så begyndt og gøre en smule ondt når min dreng sparker meget kraftigt, han losede lige igennem nede i mit bækken her imorges. Det gjorde pænt ondt. :p

Av av ja tænker nok man kommer lidt til at fortryde at man her i starten bare ønsker de var lidt større så man kunne mærke lidt mere. de smertefulde spark kan vi godt undvære.

Anmeld

24. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Av av ja tænker nok man kommer lidt til at fortryde at man her i starten bare ønsker de var lidt større så man kunne mærke lidt mere. de smertefulde spark kan vi godt undvære.

Ja det gjorde pænt ondt. Men ondt på en god måde kan man jo sige, for når man ved hvorfor det gøre ondt så gøre det egentlig ikke så meget synes jeg. Elsker og mærke ham om det gøre ondt eller ej.

Anmeld

24. juni 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Ja det gjorde pænt ondt. Men ondt på en god måde kan man jo sige, for når man ved hvorfor det gøre ondt så gøre det egentlig ikke så meget synes jeg. Elsker og mærke ham om det gøre ondt eller ej.

Ja det har du helt ret i. Vi elsker vores basser uanset hvad de byder os gennem livet

Anmeld

24. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Ja det har du helt ret i. Vi elsker vores basser uanset hvad de byder os gennem livet

Nemlig

Anmeld

24. juni 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

jep endnu en uge er gået, i lørdags ramte vi 21+0
mærker ham hver eneste aften når jeg går i seng bliver der simpelthen danset igennem, og hvor er det bare en sjov følelse.

har bøvlet en del med væske i benene, min bækkenløsning og rygsmerter den sidste uges tid, pyhaa så der er ikke blevet lavet det helt store
men ellers har vi det bare GODT

Flotte dig!

Anmeld

24. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

jep endnu en uge er gået, i lørdags ramte vi 21+0
mærker ham hver eneste aften når jeg går i seng bliver der simpelthen danset igennem, og hvor er det bare en sjov følelse.

har bøvlet en del med væske i benene, min bækkenløsning og rygsmerter den sidste uges tid, pyhaa så der er ikke blevet lavet det helt store
men ellers har vi det bare GODT

Hvor ser du godt ud søde!!!

Det er bare en fiiiin babyhule du har dig
Og hvor er det dejligt med masser af liv man føler virkelig man kommer til at kende dem når de sådan giver "lyd" fra sig derinde

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Tusin

Hvor ser du godt ud søde!!!

Det er bare en fiiiin babyhule du har dig
Og hvor er det dejligt med masser af liv man føler virkelig man kommer til at kende dem når de sådan giver "lyd" fra sig derinde

Tusind tak.

Åhh ja hvor har du ret synes det så rart at han hver aften fra kl 22 ca gerne danser lidt derinde. Det er så hyggeligt, og føler virkelig at jeg kender ham allerede.
I dag har han så været en del aktiv i løbet af dagen og stille her til aften

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Tusin

Flotte dig!

Tusind tak søde du

Anmeld

25. juni 2013

Menne

Ohøj som det går - over halvvejs .Dejligt at det går fint med den lille og du ser fantastisk ud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.