Nu varer det jo ikke længe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

lonemus

..før alt det vidunderlige efterårstøj er at finde i butikkerne
Jeg er dog i tvivl om, hvor meget overtøj jeg skal købe til min datter i år!!

Hun fylder 3 år i næste måned og skal starte i børnehave. Dvs. det overtøj jeg køber til hende, skal hun selv kunne få af og på.
Hvilket overtøj køber I til jeres børn, som går i børnehave??

Jeg vil købe en vinterjakke + overtræksbukser. Men hvad skal hun have indenunder, når det er megte koldt? Hidtil har hun haft strømpebukser indenunder de alm bukser, dvs. 3 lag bukser, når hun har leget ude om vinteren.
Men hvis hun selv skal tage strømpebukser af og på + huske at tage dem af når hun skal på toilettet (jeg forventer hun er blefri til vinter), så tror jeg hurtigt der sker mange uheld!!

Hvad gør I?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Mor.sander

Det du skriver syntes jeg lyder meget fornuftigt...

Jeg har ikke haft vinterjakke + overtræksbukser, til mine unger, men derimod  en flyverdragt og en ekstra vinterjakke... men det er jo smag og behag

Men er stor fan af strømpebukser.. Har brugt det til begge mine unger, især den store da hun altid har været meget kuldeskær...Hun bruger dem stadigvæk den dag i dag under bukserne... De lærte begge to hurtigt at tage det hele af når de skulle ind og tisse, så vi fik ikke flere uheld, pga strømpebukser under bukserne

Anmeld

9. juli 2009

ekzunz

Jeg har kun haft flyverdragt til mine - og det får de også igen til vinter - og så har de en vinterjakke.
Om vinteren bruger Klara meget kjoler med strømpebukser og hvis hun har alm. bukser på så har hun bare strømper på. Det er kun hvis hun har nogle tynde bukser på at hun får strømpebukser på inden under.

Anmeld

9. juli 2009

fam.4xc

lonemus skriver:

..før alt det vidunderlige efterårstøj er at finde i butikkerne
Jeg er dog i tvivl om, hvor meget overtøj jeg skal købe til min datter i år!!

Hun fylder 3 år i næste måned og skal starte i børnehave. Dvs. det overtøj jeg køber til hende, skal hun selv kunne få af og på.
Hvilket overtøj køber I til jeres børn, som går i børnehave??

Jeg vil købe en vinterjakke + overtræksbukser. Men hvad skal hun have indenunder, når det er megte koldt? Hidtil har hun haft strømpebukser indenunder de alm bukser, dvs. 3 lag bukser, når hun har leget ude om vinteren.
Men hvis hun selv skal tage strømpebukser af og på + huske at tage dem af når hun skal på toilettet (jeg forventer hun er blefri til vinter), så tror jeg hurtigt der sker mange uheld!!

Hvad gør I?

Lone

Caroline har også haft 2 delt vintersæt i vinters og havde strømpebukser på indeunder sine egne bukser de dage det var virkeligt koldt og så bare en fleece trøje og det var dejligt varmt

Anmeld

11. juli 2009

Honningblomst

Flyverdragt her...det er nemmere at tage på for dem, så ikke de sidder som de sidste hver gang og så er der større bevægelsesfrihed og ikke risiko for kulde og sne iop under jakken.
Men en flyverdragt og en fleecetrøje og støvler har været nok.
Til efteråret termotøj...
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.