Hvad skal man IKKE spise når man ammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

M (:

Sky skriver:

Jeg fødte lørdag nat og forsøger at få amningen igang. Men jeg kan ikke huske hvad man IKKE må spise når man ammer...

Nogen der kan gi gode råd?

/Sky

Stort tillykke

Her har jeg kunnet spise alt uden problemer. Vi lærte til FF, at hvis man havde spist det i graviditeten, så kendte barnet godt råvaren allerede. Og en god tommelfinger regel er, at hvis du spiser en råvare i mængder, der giver DIG ondt i maven, så er der sandsynlighed for at dit barn også får det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

charlottekri

Min kunne ikke tåle karry eller sennep 

Anmeld

24. juni 2013

StudPsyk

Pikku Myy skriver:

Enig, men jeg har en tilføjelse: Man kan ikke konkludere noget ud fra een gang. Hvis man mistænker et eller andet, må man prøve et par gange før man kan tilnærmelsesvis konkludere noget. Ellers kan man jo fjerne en fødevare hver eneste gang baby slår en prut

Til TS: Jeg kunne spise alt mens jeg ammede.

Ditto!

Det eneste jeg har oplevet der "går i mælken" er faktisk motion Når jeg dyrker motion kan jeg se i hans afføring den er mere tynd dagen efter, men han virker ikke selv påvirket af det.

Anmeld

24. juni 2013

MorDk

ALT med måde

Anmeld

24. juni 2013

Sky

Tusind tak piger  

Har selv hørt at jordbær skulle man passe på, men har spist ca 2 bakker om dagen den sidste tid så det må han da ha i blodet? 

Alt med måde, og det man har spist i sin graviditet lyder som en rigtig god plan...mørk chokolade? Oh no, det elsker jeg jo!...det må komme an på en prøve tror jeg  

Og tak- jeg skriver en fødselsberetning en af de næste dage  

/Sky 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.