Aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

og også der for jeg hader at finde ud af hvad vi skal spise fordi daniel spiser kun det samme og samme, og det er stykke tid siden med pandekager ved de ikke er super sunde men han får klemt en hel ned i maven...

den på mad pandekager vil jeg vildt gerne have for den lyder super god især når det er dig der laver det..

prøver også alt det med brøden selv at lave det for ihh hvor bliver det mere og mere spænde og daniel elsker mit hjemme lavet rugbrød og især fordi jeg har puttet gerne i JUBIII

jamen vi skal have laks i en pose den fra Knorr. der skal nemlig forårs løg i og tomater osv den er såååå god... laksen bliver super saftig.

også skal vi have putterdejs pakker med oksekød i

kylling i cola... med masser af hvidløg

også skal vi have kålgryde ja det hedder så kylling 4 dage i træk men ja det over lever vi nu nok det smager pokkers godt

Hi hi tak de er gode  Og rimelig nemme at lave.

kylling i cola - smager det godt ??? 

Silas vil ikke have mit hjemmebagte rugbrød , så køber til ham ellers spiser han ikke sin madpakke  Har du prøvet den opskrift på rugbrød ?? 

Kålgryde ?? 

er Daniel frisk igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Fenja09

B&J skriver:

prøv næste gang bare at smide det hele i ovnen du får en rigtig luftig æggekage og den kan sagtens blive brun på overfalden

Sådan laver min kæreste æggekage - vi laver det på 2. måder, så det kommer an på hvem der er i køkkenet

Anmeld

23. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Hi hi tak de er gode  Og rimelig nemme at lave.

kylling i cola - smager det godt ??? 

Silas vil ikke have mit hjemmebagte rugbrød , så køber til ham ellers spiser han ikke sin madpakke  Har du prøvet den opskrift på rugbrød ?? 

Kålgryde ?? 

er Daniel frisk igen 

ja det smager super godt i starten var jeg også meget addd det er da ulækkert men det smager godt man kan ikke smage der er cola i ...

og der er så mange opskrifter på det men vi bruger denne vi bruger dog filer stedet for hel kylling http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=26048&sognavn=Rigtig god kylling i cola

ej hvor er det træls han ikke vil det... men øv kender det istarten vil daniel ikke engang spise mine hjemmelavet boller men det er da blevet beder... og det er så hårdt når det er de ikke spiser og når endelig han gør er han også en helt anden dreng, ja han er HELDIGVIS BLEVET FRISK IGEN JUBIIIIIIII det lettet mit hjerte vi kom over det...

kålgryde er

kylling filer i små strimer bruner det også tilføjer man red carry pasta, og røre rundt, tilføjer du championg hvis man vil peberfrugt, gerne rød og gul, også tilføjer du kål snittet fint, gerne meget det bliver småt, også kokos mælk i også skal det stå og brumme der i 30-45minutter til kålen er fin og kødet mørt...

man kan spise det sådan men man kan også spise det til ris og red carry pasta bestemmer du selv hvor meget du vil have i vi putter en hel i men kan også godt lig det lidt stærkt ellers tager man en halv...

Anmeld

23. juni 2013

bøllen

Kødfyld til pandekager

1 spsk olie

6 skiver bacon

400 g oksekød

1,5 porre

1/2 kinakål

1,5 spsk soya

til gratinering 150 g revet ost

svits bacon og oksekød, tilsæt porre og kinakål lad det svitse nogle minutter. Kom soya i. jeg putter allround krydderi i .

pandekager

1,5 dl mel

1 dl grahamsmel

1/2 tsk salt

3 æg

3 dl mælk.

fyldes fordeles i pandekagerne, lægges i et fad. Drys osten oven på. skal have 8-10 min i oven på 225  g

Anmeld

23. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

ja det smager super godt i starten var jeg også meget addd det er da ulækkert men det smager godt man kan ikke smage der er cola i ...

og der er så mange opskrifter på det men vi bruger denne vi bruger dog filer stedet for hel kylling http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=26048&sognavn=Rigtig god kylling i cola

ej hvor er det træls han ikke vil det... men øv kender det istarten vil daniel ikke engang spise mine hjemmelavet boller men det er da blevet beder... og det er så hårdt når det er de ikke spiser og når endelig han gør er han også en helt anden dreng, ja han er HELDIGVIS BLEVET FRISK IGEN JUBIIIIIIII det lettet mit hjerte vi kom over det...

kålgryde er

kylling filer i små strimer bruner det også tilføjer man red carry pasta, og røre rundt, tilføjer du championg hvis man vil peberfrugt, gerne rød og gul, også tilføjer du kål snittet fint, gerne meget det bliver småt, også kokos mælk i også skal det stå og brumme der i 30-45minutter til kålen er fin og kødet mørt...

man kan spise det sådan men man kan også spise det til ris og red carry pasta bestemmer du selv hvor meget du vil have i vi putter en hel i men kan også godt lig det lidt stærkt ellers tager man en halv...

Tak den må jeg prøve at kikke på  

Pyt , det store elsker det . Og det gør vi også. jeg køber et rugbrød til ham, bare han spiser  Silas havde en periode på 1-2 uger hvor han begyndte at smage på aftensmaden , nu er vi tilbage til start igen  Han vil bare ikke smage det. Intet af det jeg laver ( og så dårlig mad syntes jeg nu heller ikke jeg laver ) suk

det lyder lækkert , men må sande min lille familie IKKE spiser mad med kokosmælk . Havde lavet den lækreste wokret men ingen kunne li det 

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

B&J skriver:

tak der røg lige chili con carne på

det er altså også bare godt

og vi laver altid lige lidt ekstra da selv ungerne gerne vil have det flere dage i træk og det samme med laksen den er de også helt skudt i

Anmeld

24. juni 2013

MariaKyedDK

B&J skriver:

Hej alle sammen hvad har i fået i denne uge af spise til aftensmad, vi er ved at lave mad plan for hele næste måned og jeg er lidt stoppet i det vi prøver tit en masse forskelligt men denne gang er jeg lidt tom for ideer så håber i kan hjælpe mig

I denne uge har vi fået: 

Thailandsk Karry/kokos suppe med kylling , grøntsager og Ris. 

spaghetti med kødsovs med hvidløgsflütes

Tortillias Wraps 

Andebryst

Grillkorteletter med Fritter og bearnaise 

Lasange 

Anmeld

24. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Kødfyld til pandekager

1 spsk olie

6 skiver bacon

400 g oksekød

1,5 porre

1/2 kinakål

1,5 spsk soya

til gratinering 150 g revet ost

svits bacon og oksekød, tilsæt porre og kinakål lad det svitse nogle minutter. Kom soya i. jeg putter allround krydderi i .

pandekager

1,5 dl mel

1 dl grahamsmel

1/2 tsk salt

3 æg

3 dl mælk.

fyldes fordeles i pandekagerne, lægges i et fad. Drys osten oven på. skal have 8-10 min i oven på 225  g

Mange tak søde for opskriften MUMS den lyder lækker

Anmeld

24. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Tak den må jeg prøve at kikke på  

Pyt , det store elsker det . Og det gør vi også. jeg køber et rugbrød til ham, bare han spiser  Silas havde en periode på 1-2 uger hvor han begyndte at smage på aftensmaden , nu er vi tilbage til start igen  Han vil bare ikke smage det. Intet af det jeg laver ( og så dårlig mad syntes jeg nu heller ikke jeg laver ) suk

det lyder lækkert , men må sande min lille familie IKKE spiser mad med kokosmælk . Havde lavet den lækreste wokret men ingen kunne li det 

øv øv øv jeg ønsker også en dag daniel vil spise helt alm men håber det sker en dag for pasta og pølser havregryn og ja de små ting han spiser kan han jo ikke spise resten af livet

åhhhh nej dog elsker ellers kokosmælk i mad så det er da en super skam de ikke kan lig det

Anmeld

24. juni 2013

B&J

MariaKyedDK skriver:

I denne uge har vi fået: 

Thailandsk Karry/kokos suppe med kylling , grøntsager og Ris. 

spaghetti med kødsovs med hvidløgsflütes

Tortillias Wraps 

Andebryst

Grillkorteletter med Fritter og bearnaise 

Lasange 

mums and er altså også bare alt alt alt for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.