Aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

Du er bare så sejt til det søde fik lige en masse ideer mange tak...

især pandekager det elsker daniel også

og vi skal da også have hotdog

det kunne være vi en dag skulle prøve Mc donaels mad men ved det ikke for daniel er ikke så god til alt det der.... og jeg har ikke været der siden jeg var 14

Er begyndt at skrive det i en bog, så jeg kan gemme fra uge til uge  Så vi ikke får det samme hele tiden . Dejligt du fandt lidt , så må du dele din  Jeg er nemlig bagud med den kommende uge har ellers delt dagene ud Til de andre beboere i huset men listen er fortsat Tom ..... 

er ikke vild med hotdog men drengene er med bestemmende så må jeg jo opfylde deres ønsker . Bagte brødene selv , og de blev gode . Bager snart det hele selv, det er bare så meget bedre 

Har en god opskrift på madpande kager de er super gode 

Hi hi har aldrig lavet pandekager  Men Silas kom med ønsket da vi lavede planen sidst så selvfølgelig skulle det på. Ellers ønsker han kun pizza , han spiser jo intet

silas spiser kun pom fra macdonald , det er de store der gerne vil derhen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

B&J

Fenja09 skriver:

Hjemmelavet pizza

Chili sin carne

Pasta og kødsovs

Kylling og ris

Svensk pølseret

Frikadeller og rugbrød

Ægge/-kartoffelkage

/Fenja

æggekartofle salat det lyder spænde deler du en opskrift?

Anmeld

23. juni 2013

B&J

DianaRJS skriver:

1. laksegryde med squash og broccoli

2. Chili con carne

3. koteletter i fad

4. Pasta kødsov

5. Torsk i fad med rodfrugt

tak der røg lige chili con carne på

Anmeld

23. juni 2013

EnSødMor

B&J skriver:

Hej alle sammen hvad har i fået i denne uge af spise til aftensmad, vi er ved at lave mad plan for hele næste måned og jeg er lidt stoppet i det vi prøver tit en masse forskelligt men denne gang er jeg lidt tom for ideer så håber i kan hjælpe mig

Fyldte kyllingfillet med bacon. 

bønner i bacon. 

Wok med kylling og kokusmælk. 

frisk basta i flødesovs med tomater. 

Koldskål. 

Mørbradgryde  

Anmeld

23. juni 2013

Fenja09

æggekartofle salat det lyder spænde deler du en opskrift?

Det er en æggekage med kartofler. Jeg plejer bare at putte det i vi har i køleskabet, så har ikke nogen opskrift.

Men du skal bruge omkring 6 æg, en god portion kogte og skrællede kartofler, mælk, purløg og evt. cocktailpølser/tyrkisk pølse og så tilsæt de krydderier i kan lide. Man kan lave den helt enkelt eller spice den med chili, paprika etc. Jeg har også tit smidt lidt peberfrugt i og når den er færdig spiser vi den med godt rugbrød, frisk tomat og agurk.

Den mætter meget mere end en alm. æggekage, og så kan resten evt. spises til frokost dagen efter.

Anmeld

23. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Er begyndt at skrive det i en bog, så jeg kan gemme fra uge til uge  Så vi ikke får det samme hele tiden . Dejligt du fandt lidt , så må du dele din  Jeg er nemlig bagud med den kommende uge har ellers delt dagene ud Til de andre beboere i huset men listen er fortsat Tom ..... 

er ikke vild med hotdog men drengene er med bestemmende så må jeg jo opfylde deres ønsker . Bagte brødene selv , og de blev gode . Bager snart det hele selv, det er bare så meget bedre 

Har en god opskrift på madpande kager de er super gode 

Hi hi har aldrig lavet pandekager  Men Silas kom med ønsket da vi lavede planen sidst så selvfølgelig skulle det på. Ellers ønsker han kun pizza , han spiser jo intet

silas spiser kun pom fra macdonald , det er de store der gerne vil derhen

og også der for jeg hader at finde ud af hvad vi skal spise fordi daniel spiser kun det samme og samme, og det er stykke tid siden med pandekager ved de ikke er super sunde men han får klemt en hel ned i maven...

den på mad pandekager vil jeg vildt gerne have for den lyder super god især når det er dig der laver det..

prøver også alt det med brøden selv at lave det for ihh hvor bliver det mere og mere spænde og daniel elsker mit hjemme lavet rugbrød og især fordi jeg har puttet gerne i JUBIII

jamen vi skal have laks i en pose den fra Knorr. der skal nemlig forårs løg i og tomater osv den er såååå god... laksen bliver super saftig.

også skal vi have putterdejs pakker med oksekød i

kylling i cola... med masser af hvidløg

også skal vi have kålgryde ja det hedder så kylling 4 dage i træk men ja det over lever vi nu nok det smager pokkers godt

Anmeld

23. juni 2013

B&J

Frk-S skriver:

Fyldte kyllingfillet med bacon. 

bønner i bacon. 

Wok med kylling og kokusmælk. 

frisk basta i flødesovs med tomater. 

Koldskål. 

Mørbradgryde  

mums

Anmeld

23. juni 2013

B&J

Fenja09 skriver:

Det er en æggekage med kartofler. Jeg plejer bare at putte det i vi har i køleskabet, så har ikke nogen opskrift.

Men du skal bruge omkring 6 æg, en god portion kogte og skrællede kartofler, mælk, purløg og evt. cocktailpølser/tyrkisk pølse og så tilsæt de krydderier i kan lide. Man kan lave den helt enkelt eller spice den med chili, paprika etc. Jeg har også tit smidt lidt peberfrugt i og når den er færdig spiser vi den med godt rugbrød, frisk tomat og agurk.

Den mætter meget mere end en alm. æggekage, og så kan resten evt. spises til frokost dagen efter.

Mums det lyder godt det skal prøves en dag plejer kun at lave en alm i ovnen så bliver den mere fyldig og saftig

Anmeld

23. juni 2013

Fenja09

B&J skriver:

Mums det lyder godt det skal prøves en dag plejer kun at lave en alm i ovnen så bliver den mere fyldig og saftig

Jeg smider det hele på panden og lader den stege lidt og derefter kommer jeg den i ovnen den sidste tid  Kartofler er rigtig gode til at mætte, så hvis man har mange kartofler og ekstra mælk, så behøver man ikke tilsætte så mange æg.

Anmeld

23. juni 2013

B&J

Fenja09 skriver:

Jeg smider det hele på panden og lader den stege lidt og derefter kommer jeg den i ovnen den sidste tid  Kartofler er rigtig gode til at mætte, så hvis man har mange kartofler og ekstra mælk, så behøver man ikke tilsætte så mange æg.

prøv næste gang bare at smide det hele i ovnen du får en rigtig luftig æggekage og den kan sagtens blive brun på overfalden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.