bøllen skriver:
Er begyndt at skrive det i en bog, så jeg kan gemme fra uge til uge
Så vi ikke får det samme hele tiden . Dejligt du fandt lidt , så må du dele din
Jeg er nemlig bagud med den kommende uge
har ellers delt dagene ud Til de andre beboere i huset men listen er fortsat Tom
.....
er ikke vild med hotdog men drengene er med bestemmende så må jeg jo opfylde deres ønsker . Bagte brødene selv , og de blev gode . Bager snart det hele selv, det er bare så meget bedre 
Har en god opskrift på madpande kager de er super gode 
Hi hi har aldrig lavet pandekager
Men Silas kom med ønsket da vi lavede planen sidst så selvfølgelig skulle det på. Ellers ønsker han kun pizza , han spiser jo intet
silas spiser kun pom fra macdonald , det er de store der gerne vil derhen
og også der for jeg hader at finde ud af hvad vi skal spise fordi daniel spiser kun det samme og samme, og det er stykke tid siden med pandekager ved de ikke er super sunde men han får klemt en hel ned i maven...
den på mad pandekager vil jeg vildt gerne have for den lyder super god især når det er dig der laver det..
prøver også alt det med brøden selv at lave det for ihh hvor bliver det mere og mere spænde og daniel elsker mit hjemme lavet rugbrød
og især fordi jeg har puttet gerne i
JUBIII
jamen vi skal have laks i en pose den fra Knorr. der skal nemlig forårs løg i og tomater osv den er såååå god... laksen bliver super saftig.
også skal vi have putterdejs pakker med oksekød i
kylling i cola... med masser af hvidløg 
også skal vi have kålgryde ja det hedder så kylling 4 dage i træk men ja det over lever vi nu nok
det smager pokkers godt 
Anmeld