Hvornår mærkede I liv i 1. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

Annemette07

Jeg mærkede allerede liv 15+2 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

BigHope13

Menne skriver:

Ja overskriften siger alt. Jeg venter spændt og glæder mig til at mærke liv. Jeg er 17+2 i dag og har stadig ikke mærket liv ( i hvert fald ikke, hvor jeg har været 100% sikker på at det var det) 

Men hvornår mærkede I liv i 1. Graviditet? 

Mærkede første gang i starten af uge 19 og har så haft nogle dage hvor jeg ikke rigtig mærket noget men nu her uge 21 mærker jeg hver eneste aften små puf derinde fra

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

1 graviditet kom de første bobler i uge 14 + anden gang først i uge 18+ pga moderkagen anden gang lå ud mod maven hvor den første gang lå ind mod ryggen

Anmeld

24. juni 2013

Louise Jørgensen

18- 19 uge

Anmeld

24. juni 2013

Ayasmor

Her var det i 17. uge

Anmeld

24. juni 2013

CarinaSB

Menne skriver:

Ja overskriften siger alt. Jeg venter spændt og glæder mig til at mærke liv. Jeg er 17+2 i dag og har stadig ikke mærket liv ( i hvert fald ikke, hvor jeg har været 100% sikker på at det var det) 

jeg mærkede sent liv .. jeg var i uge 23 før jeg mærkede liv .. og i uge 25 da jeg mærkede det udenpå .. 

Anmeld

24. juni 2013

MissTas

Menne skriver:

Jeg mærkede først for første gang i uge 23-24 .. Men havde en foranliggende moderkage, så det er grunden til jeg først mærkede der. Det kan være sværre at mærke baby, hvis man har det  

Anmeld

24. juni 2013

Valle81

Jeg var 18+?, det er 10 år siden nu, kan kun huske at jeg var 18+ noget:0)

Anmeld

24. juni 2013

HeidiØ

20+

Anmeld

24. juni 2013

MariaKyedDK

Menne skriver:

1. graviditet mærkede jeg liv første gang i uge 17+  

2. graviditet mærkede jeg liv i uge 20 ( pga. foranliggende moderkage) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.