Hvornår mærkede I liv i 1. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

18+ måske før. Men fra 18+ mærkede farmand det også og har mærket liv siden der hverdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

UnderStjernerne

Mærkede første gang liv da jeg var 13+1  Nu er jeg 19+0 og mærker filuren hver eneste dag 

Anmeld

23. juni 2013

Menne

UnderStjernerne skriver:

Mærkede første gang liv da jeg var 13+1  Nu er jeg 19+0 og mærker filuren hver eneste dag 

Fantastisk. Det var godt nok tidligt 

Anmeld

23. juni 2013

UnderStjernerne

Menne skriver:

Fantastisk. Det var godt nok tidligt 

Ja, meget! Men var slet ikke i tvivl, og det er altså bare skønt at få livstegn på den måde 

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

Menne skriver:

Ja overskriften siger alt. Jeg venter spændt og glæder mig til at mærke liv. Jeg er 17+2 i dag og har stadig ikke mærket liv ( i hvert fald ikke, hvor jeg har været 100% sikker på at det var det) 

Men hvornår mærkede I liv i 1. Graviditet? 

færste gang 20+4

anden gang 17+2

3 gang med tvillinger 13+2 er nu i 15+1 og mærker det stadig kun sjælendt og kun den ene da der ligger en moderkage i vejen for den anden

Anmeld

23. juni 2013

Kris89

har mærket hver dag siden 16+, men jeg er meget tynd og kan mærke alt hvad der foregår på/i min mave, fordi der kun er baby

Anmeld

23. juni 2013

Jeanette Randrup

Jeg er nu i uge 20, 19+5 og har endnu ikke mærket liv. Men venter spændt 

Anmeld

23. juni 2013

mommy1991

Menne skriver:

Ja overskriften siger alt. Jeg venter spændt og glæder mig til at mærke liv. Jeg er 17+2 i dag og har stadig ikke mærket liv ( i hvert fald ikke, hvor jeg har været 100% sikker på at det var det) 

Men hvornår mærkede I liv i 1. Graviditet? 

Jeg mærkede første gang liv 18+1 meget svagt

Anmeld

23. juni 2013

Karla

Jeg har følt noget anderledes i min mave siden 13+, men synes ikke selv det mærker som liv i dag, hvor jeg er 17+2 tror jeg helt bestemt jeg har mærket liv. Men synes det er svært at være helt sikker, før der kommer et decideret spark

Anmeld

23. juni 2013

Christabelle

Uge 16+3-4 stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.