Nu har jeg lavet en facebook gruppe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Millea

Rikke Johnsen skriver:

Jeg vil gerne være med i gruppen.

fedt :-)

bare anmod om mit venskab så jeg kan ADD dig til gruppen.. sletter venskab igen så snart du er medlem.. :-D

Mille Artagnan Sørensen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2013

AMtrier

Millea skriver:

fedt :-)

bare anmod om mit venskab så jeg kan ADD dig til gruppen.. sletter venskab igen så snart du er medlem.. :-D

Mille Artagnan Sørensen

Hej Mille
Jeg skrev til dig på FB allerede i august og er stadig ikke blevet føjet til gruppen ?

Anmeld

11. oktober 2013

Millea

AMtrier skriver:

Hej Mille
Jeg skrev til dig på FB allerede i august og er stadig ikke blevet føjet til gruppen ?

Ej, det har jeg slet ikke fattet..  UPS

Prøve lige igen så skal jeg gøre det med det samme! 

Anmeld

16. oktober 2013

At86

Millea skriver:

Så har vi, som tidligere forslået, også en for os herinde (andre må da også gerne være med)

Den hedder Januar 2014 - og er hemmelig - så jeg skal inviterer jer.. Ingen andre kan se at i er blevet medlem af gruppen, hvad vi skriver derinde også..

Send mig en privat besked på facebook: Mille Artagnan Sørensen 

og jeg inviterer jeg til gruppen..  

Hejsa,

Jeg vil også gerne være med i gruppen, skal jeg bare sende dig en privat besked på facebook? 

Anmeld

16. oktober 2013

Millea

At86 skriver:

Hejsa,

Jeg vil også gerne være med i gruppen, skal jeg bare sende dig en privat besked på facebook? 

Ja til Mille Artagnan Sørensen, ovarie ansøg om venskab så jeg kan add dig til gruppen

Anmeld

16. oktober 2013

Millea

Millea skriver:

Ja til Mille Artagnan Sørensen, ovarie ansøg om venskab så jeg kan add dig til gruppen

Hov mente bare ansøg om... ;-)

Anmeld

16. oktober 2013

At86

Millea skriver:

Hov mente bare ansøg om... ;-)

Det er hermed gjort

Anmeld

5. november 2013

Majken84

Millea skriver:

Så har vi, som tidligere forslået, også en for os herinde (andre må da også gerne være med)

Den hedder Januar 2014 - og er hemmelig - så jeg skal inviterer jer.. Ingen andre kan se at i er blevet medlem af gruppen, hvad vi skriver derinde også..

Send mig en privat besked på facebook: Mille Artagnan Sørensen 

og jeg inviterer jeg til gruppen..  

Hej

Jeg er ganske ny her i gruppen, men jeg kan se at der ikke er så meget gang i den her inde? Den facebookgruppe I omtaler, er det en jeg må deltage i?

Jeg har termin 17 Januar 2014

min mailadresse på facebook er majken.thrane@live.dk

Anmeld

5. november 2013

Millea

Majken84 skriver:

Hej

Jeg er ganske ny her i gruppen, men jeg kan se at der ikke er så meget gang i den her inde? Den facebookgruppe I omtaler, er det en jeg må deltage i?

Jeg har termin 17 Januar 2014

min mailadresse på facebook er majken.thrane@live.dk

Ja da.. Der er der gang i den ;-) Som beskrevet tidligere i denne tråd skal du bare add mig og så tilføjer jeg dig.. 

Anmeld

20. november 2013

lotteh21

hejsa..

Jeg har sendt dig en venneanmodning på facebook. ved ikke hvad jeg lige ellers skulle. vil osse rigtig gerne være med i gruppen hvis jeg må? jeg har termin d. 28/1-2014.

knus charlotte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.