Hun rejser sig hele tiden op i sengen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

Lullaby

MorDk skriver:

TAK! Er egentlig også sådan jeg gør for det meste... men må lade være med at være så "blød" ♥

Ja det er altid hårdt når man skal være SÅ konsekvent.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville lade hende stå. På et tidspunkt bliver hun så træt, at hun ikke orker, at stå længere. Så længe hun ikke skriger ville jeg ikke gå derind. Håber hun snart falder til ro

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

Åhhr tak for jeres svar Piger

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville lade hende stå. På et tidspunkt bliver hun så træt, at hun ikke orker, at stå længere. Så længe hun ikke skriger ville jeg ikke gå derind. Håber hun snart falder til ro

Tror hun har overgivet sig nu...

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

Lullaby skriver:

Ja det er altid hårdt når man skal være SÅ konsekvent.  

Ja... Pyyyh!

lortemor.dk

Anmeld

22. juni 2013

Masig

MorDk skriver:

Jeg bliver snart vanvittig! HJÆÆÆLP! Har har brugt 1½ time nu... og hun sover IKKE. Hun plejer at være sååååå nem at putte, men det har ændret sig!! Jeg håber godt nok snart hun falder til ro. Render i "pendul-fart" og er ved at få ondt i lænden nu... eller jeg har ondt i lænden nu og trænger bare til at sidde og slappe!

Lige nu roder hun rundt i sengen. Hun kan slet ikke falde til ro.

Nogle gode råd?

Vi har samme problem her... Det kan nemt tage et par timer uanset hvor træt han er,og det har snart stået på i et par måneder... Er virkelig også ved at være godt træt af det altså 

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

Masig skriver:

Vi har samme problem her... Det kan nemt tage et par timer uanset hvor træt han er,og det har snart stået på i et par måneder... Er virkelig også ved at være godt træt af det altså 

Åhhh mand! Ja det er sgu ikke nemt!

Kraaaam herfra

Anmeld

23. juni 2013

LilleLene

MorDk skriver:

Seriøst? Kan da håbe på hun dratter omkuld så...

Men kan ikke bare lade hende stå og hulke og skrige... men selvfølgelig... hvis ikke hun siger noget som sådan... så bør jeg vel bare lade hende stå...! I'll try!

Altså når min bumbum er det i det humør, får han lov til at stå og "bruge" lidt energi

Går selvfølgelig derind, hvis han græder, som i at han er ked af det..
Nogle gange hulker han bare, hvor det er fordi han ikke vil, men ikke fordi han er ked

Anmeld

23. juni 2013

Masig

MorDk skriver:

Åhhh mand! Ja det er sgu ikke nemt!

Kraaaam herfra

Tak 

Nej det er godt nok træls, men han lærer vel en dag at han skal sove hehe...

Anmeld

23. juni 2013

christina92

Her gør vi også det med at lade hende stå til hin bliver ked af det og så puttes igen og Godnat og så forfra igen og igen og igen og igen og igen og så sov hun 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.