MorDk skriver:
Jeg bliver snart vanvittig! HJÆÆÆLP! Har har brugt 1½ time nu... og hun sover IKKE. Hun plejer at være sååååå nem at putte, men det har ændret sig!! Jeg håber godt nok snart hun falder til ro. Render i "pendul-fart" og er ved at få ondt i lænden nu... eller jeg har ondt i lænden nu og trænger bare til at sidde og slappe!
Lige nu roder hun rundt i sengen. Hun kan slet ikke falde til ro.
Nogle gode råd?
Min datter har lige haft samme fase, den er næsten ovre nu. Jeg blev bare ved med at gå ind og lægge hende ned. Jeg holdt så en hånd på hende er øjeblik til hun faldt nogenlunde til ro. Til sidst rejste hun sig næsten op i søvne (fordi hun kunne!!), så det endte da med hun faldt i søvn. Jeg kunne ikke bare lade hende stå i sengen, for hun kunne ikke selv komme ned igen og så skreg hun bare.
Vores fase varede ca 7-14 dage. Hun rejser sig stadig, men kun ganske få gange før hun falder i søvn.
Vi har også haft problemet i barnevognen, hvor hun satte sig op. Det hat altsammen hjulpet bare at blive ved med at lægge hende ned. Det krævede virkelig tålmodighed, men det lykkedes.
Held og lykke med det!
Anmeld