Hun rejser sig hele tiden op i sengen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
20 svar
12 synes godt om
22. juni 2013

MorDk

Jeg bliver snart vanvittig! HJÆÆÆLP! Har har brugt 1½ time nu... og hun sover IKKE. Hun plejer at være sååååå nem at putte, men det har ændret sig!! Jeg håber godt nok snart hun falder til ro. Render i "pendul-fart" og er ved at få ondt i lænden nu... eller jeg har ondt i lænden nu og trænger bare til at sidde og slappe!

Lige nu roder hun rundt i sengen. Hun kan slet ikke falde til ro.

Nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

LilleLene

MorDk skriver:

Jeg bliver snart vanvittig! HJÆÆÆLP! Har har brugt 1½ time nu... og hun sover IKKE. Hun plejer at være sååååå nem at putte, men det har ændret sig!! Jeg håber godt nok snart hun falder til ro. Render i "pendul-fart" og er ved at få ondt i lænden nu... eller jeg har ondt i lænden nu og trænger bare til at sidde og slappe!

Nogle gode råd?

lader hende stå

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

LilleLene skriver:

lader hende stå

Seriøst? Kan da håbe på hun dratter omkuld så...

Men kan ikke bare lade hende stå og hulke og skrige... men selvfølgelig... hvis ikke hun siger noget som sådan... så bør jeg vel bare lade hende stå...! I'll try!

Anmeld

22. juni 2013

Lullaby

MorDk skriver:

Nogle gode råd?

Kun gå ind til hende når hun er ked af det. Så går du ind, siger schh og ligger hende ned. Går ud, også selvom hun rejser sig igen og venter på hun bliver ked. 

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

Tror hun har overgivet sig nu...

Anmeld

22. juni 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Seriøst? Kan da håbe på hun dratter omkuld så...

Men kan ikke bare lade hende stå og hulke og skrige... men selvfølgelig... hvis ikke hun siger noget som sådan... så bør jeg vel bare lade hende stå...! I'll try!

Så længe hun ikke skriger er der ingen grund til at gå derind... Så lærer hun også at finde roen og søvnen selv istedet for at det altid er mor der skal få hende til at sove

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

Lullaby skriver:

Kun gå ind til hende når hun er ked af det. Så går du ind, siger schh og ligger hende ned. Går ud, også selvom hun rejser sig igen og venter på hun bliver ked. 

TAK! Er egentlig også sådan jeg gør for det meste... men må lade være med at være så "blød" ♥

Anmeld

22. juni 2013

otlitrom

Hej herinde, siger en fra terminsgruppen  

Jeg ville give hende lidt tid. Jeg ville ikke lade hende græde/hyle/hulke, men der er forskel på gråd, og det er jeg slet ikke i tvivl om at du ved

Se det lidt an... Pelle har haft det samme nogle dage, og det har taget sin tid. Men jeg tror bare der sker så meget i deres udvikling lige nu, at de har brug for at rase ud og find fred inden sengetid.

Håber snart hun sover, så du kan få stængerne op!

Anmeld

22. juni 2013

Bak

MorDk skriver:

Nogle gode råd?

Min datter har lige haft samme fase, den er næsten ovre nu. Jeg blev bare ved med at gå ind og lægge hende ned. Jeg holdt så en hånd på hende er øjeblik til hun faldt nogenlunde til ro. Til sidst rejste hun sig næsten op i søvne (fordi hun kunne!!), så det endte da med hun faldt i søvn. Jeg kunne ikke bare lade hende stå i sengen, for hun kunne ikke selv komme ned igen og så skreg hun bare.
Vores fase varede ca 7-14 dage. Hun rejser sig stadig, men kun ganske få gange før hun falder i søvn.
Vi har også haft problemet i barnevognen, hvor hun satte sig op. Det hat altsammen hjulpet bare at blive ved med at lægge hende ned. Det krævede virkelig tålmodighed, men det lykkedes.
Held og lykke med det!

Anmeld

22. juni 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Så længe hun ikke skriger er der ingen grund til at gå derind... Så lærer hun også at finde roen og søvnen selv istedet for at det altid er mor der skal få hende til at sove

Enig! Sådan har det også været indtil for 3 uger siden .... SUK! Hun har altid faldet i søvn selv og meget hurtigt! Dette gør hun om dagen når hun sover i barnevognen på altanen. Putter hende og hun sover inden for 5 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.