FrkZier skriver:
OKAY HJÆLP!
Jeg har nu brugt adskillige timer på at finde rundt i den autostol jungle! - vi har pt en autostol vi har lånt som sidder fast med 3-punktselen fordi vores leasing kontrakt på bilen udløber på mandag, så vi skulle jo kun bruge den kort tid så vi ville ikke ud og bruge mega mange penge.. nu har vi så valgt at købe bilen
MEN det betyder jo så også at vi på et tidspunkt skal have en større autostol, gerne til Isofix..
og det er så her kæden knækker for mig og jeg håber virkelig i kan hjælpe mig!
1. den der Isofix-base, kan det passe den kun skal bruges til den mindste autostol, så når han skal op i den autostol fra 9måneder(9-18kg) er basen overflødig??
2. kan det passe at der ikke er særlig mange bagudvendte autostole med Isofix?
Der er ikke så mange bagudvendte autostole i vægtklassen 9-18 da det ikke er lov

vi har købt en besafe izi combi X3 isofix (har linket billed) den kan både være bagudvendt og fremadvendt. Dvs isofix bagud og sele fremad (hvis nu i skal køre med andre der ikke har isofix)
Den fylder meget! Da der er et "støtteben" på den som ekstra støtte.
Vi bruger den mest i mine forældres bil de har en Honda CRV og der kan den sagtens stå og personen foran sidder stadig normalt

Men hvis den stod i en Citroën C1 ville man ikke kunne side på forsædet

Men i kan sagtens tage ned i ønskebørn/babysam og prøve den i bilen

ønskebørn har i hvert fald tilbud lige nu!

Vi er rigtig glade for vores og vores søn har siddet i den siden han var 6 måneder
Anmeld