Allergi - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Karla

Vågnede op her til morgen med er ben der var hævet til dobbelt størrelse over stort set det hele. De 3 stik dækker nu det meste af benet lægen åbner først klokken 9.30.
Så nu har jeg taget en alnok i håb om, at det kan afhjælpe lidt, og ellers må jeg have fat i lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Mikkelsfar

Karla skriver:

Ja, men jeg synes jeg har svært ved at vurdere, om det er nødvendigt vil jo aller helst undvære dem helt, da det jo uden tvivl er det bedste.
Jeg har siden jeg opdagede stikkene siddet med koldt på dem, og alligevel er de her et par timer senere kæmpe store. Det bliver værre og værre. Jeg klør slet ikke i dem, selvom de klør noget så forfærdeligt, men det gør så ondt bare at røre dem, når de er så hævede, så det er slet ikke behageligt at klø i dem
Åh hvor er det irriterende altså! Jeg må se om jeg kan falde i søvn, og hvis de fortsat er meget hævede imorgen tidlig, tror jeg lige jeg giver min læge et kald. Så kan jeg få at vide, om jeg i sådan en situation må tage en alnok.
Det er ikke så let at undgå de dumme dyr!

Varmen ville altid dulme der hvor der er blevet stukket

Anmeld

21. juni 2013

LR85

Karla skriver:

Vågnede op her til morgen med er ben der var hævet til dobbelt størrelse over stort set det hele. De 3 stik dækker nu det meste af benet lægen åbner først klokken 9.30.
Så nu har jeg taget en alnok i håb om, at det kan afhjælpe lidt, og ellers må jeg have fat i lægen.

Hjalp 'alnok'? 

og hva sagde lægen?

Anmeld

21. juni 2013

Karla

LR85 skriver:

Hjalp 'alnok'? 

og hva sagde lægen?

Ja, Alnok hjalp en smule. Skulle nok have taget den igår aftes for at det havde været helt optimalt.
Lægen sagde, at jeg godt måtte tage Alnok, når jeg reagerede på stikkene. Nogle gange får jeg også bare et stik, som ikke hæver om, men blot klør en smule, men langt de fleste gange hæver jeg op. Så fremover må jeg tage en Alnok så snart hævelsen begynder, og det gør den 5 min efter et stik
Der er ikke så meget andet at gøre ved det desværre. Smørrer dem med noget aloe vera creme, da det lindrer kløen og svien en smule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.