Pb baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Hej alle...

Ja, det er jo meget meget nyt og jeg tør slet ikke tro på noget endnu, men jeg har onsdag testet positiv og skulle nu være 4+3

Vi glæder os meget og har været klar et stykke tid synes jeg... men der gik lige lidt længere tid denne gang, end med Aske før de to magiske streger viste sig! Men nu krydser jeg bare fingre

Jeg er mega skruk og glæder mig bare enormt til faktisk at føle mig gravid og til at nå dertil hvor man rigtigt kan tro på det...

Line

STORT tillykke søde Line!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Rødhætte

Mettemus skriver:

Hvor spændende - håber der er hurtig gevinst til jer!

Vi var jo i gang, da jeg mistede i uge 12 her i foråret. Siden har vi brugt tiden på at komme ovenpå. Lige bagefter ville jeg slet ikke have flere. Et lille stykke tid efter kunne jeg ikke få en hurtigt nok. Vi blev dog enige om i hvert fald at vente til jeg blev færdig med mit speciale (skal aflever til august el september afhængig af hvornår jeg blir færdig). Jeg kunne ikke lige overskue at skulle være træt, forkvalmet og ANGST for at miste igen oveni specialet. I mellemtiden har jeg så været så heldig at får job fra august så PB er udskudt på ubestemt tId. nu skal jeg skrive speciale og starte job. Jeg glæder mig helt vildt - også til at være noget andet end "mor". Jeg håber det kan fjerne noget af mit fokus på babyer og skrukhed lige nu. For hvor ville jeg gerne have en baby. Men jeg ved ikke om vi tør endnu. det blir dejligt med et job...

Åh ja kan godt husket du desværre mistet  Puha må det have været hårdt. Men er super glad for at høre du har fået job! dejligt at du har fået noget andet at tænke på. Og mon ikke at det så kommer til at gå hurtigt næste gang I går igang med pb. Held og lykke med dit speciale.

Anmeld

23. juni 2013

Line Højdal

_-Kathrine-_ skriver:

STORT tillykke søde Line!

Mange tak

Anmeld

2. juli 2013

Lilje82

Ah sen snyder herinde, den fortæller mig ikke, når der er nye indlæg 

Vi gik igang med pb2 i juli sidste år, men efter 8 måneder uden gevinst, og en enkelt bio, var vi nødsaget til at stoppe, da jeg er på dagpenge, og da de nye regler omkring kontanthjælpen kom, va jeg pludselig glad for ikke, at være blevet gravid, for ryger af dagpengene nu her. Men der måtte være en mening med galskaben, for jeg har simpelthen været så heldig, at få elevplads og så er det oven i købet min drømmeuddannelse jeg skal i gang med, så nu er udsat til vi nærmere os slutningen af min uddannelse.

Anmeld

3. juli 2013

Rødhætte

Lilje82 skriver:

Ah sen snyder herinde, den fortæller mig ikke, når der er nye indlæg 

Vi gik igang med pb2 i juli sidste år, men efter 8 måneder uden gevinst, og en enkelt bio, var vi nødsaget til at stoppe, da jeg er på dagpenge, og da de nye regler omkring kontanthjælpen kom, va jeg pludselig glad for ikke, at være blevet gravid, for ryger af dagpengene nu her. Men der måtte være en mening med galskaben, for jeg har simpelthen været så heldig, at få elevplads og så er det oven i købet min drømmeuddannelse jeg skal i gang med, så nu er udsat til vi nærmere os slutningen af min uddannelse.

Jeg tror også på, at alt der sker har en mening! Mange gange tillykke med din elevplads

Anmeld

3. juli 2013

Lilje82

Rødhætte skriver:

Jeg tror også på, at alt der sker har en mening! Mange gange tillykke med din elevplads

Mange tak  

Anmeld

20. august 2013

PeruBaby

Åhhh, kan godt se at jeg kommer herinde alt, alt for lidt.

Der var en masse at læse op på Tillykke til alle jer der er i gang med aller har fuldendt PB2... eller har fået elevplads, job, er færdig med uddannelse etc. Der er bare sket så meget 

Min nye mødregruppe var valgt at flytte al komunikation til FB, så derfor kommer jeg ikke bare liiige herind hele tiden... for ja, vi fik lille Clara for 4 mdr siden, og Sofia er SÅ forelsket i sin lillesøster. Det kunne ikke være bedre. Selvfølgelig er det hårdt med to små (+to store), men jeg synes det går bedre end jeg husker det fra Sofia. Clara sover egentligt igennem fra kl. 20-06. Kun afbrudt at amning som for vores begges vedkommende for det meste sker mere eller mindre i søvne

Mange knus til jer alle og held og lykke med PB2 til dem der er/ gerne vil igang.

Chris

Anmeld

21. august 2013

IAH

Rødhætte skriver:

Bliver lidt nysgerrig på hvor mange der er igang med pb nr 2 (eller 3 osv)?

Vi regner med at jeg smider spiralen engang efter sommerferien. Glæder mig, men synes også tanken om 1 mere er lidt skræmmende

Jeg fandt i går ud af, at jeg vil have en nr 2.

Da jeg i går hentede Frederik i vuggestuen, blev jeg ovverrasket over, hvor stor han er blevet. Jeg blev helt paf. Jeg stod og kiggede på ham ude på legepladsen og blev enig med mig selv om at han skal have en lillesøster/bror...

Det er lidt underligt at jeg savner Baby-Frederik. Alle de søvnløse nætter, gylperi, modermælkserstatning, beskidte etc. har jeg fortrængt. Jeg bliver sgu lidt senil af at være skruk.

Held og lykke med graviditetsprojektet!

Knus

Anmeld

21. august 2013

Rødhætte

IAH skriver:

Jeg fandt i går ud af, at jeg vil have en nr 2.

Da jeg i går hentede Frederik i vuggestuen, blev jeg ovverrasket over, hvor stor han er blevet. Jeg blev helt paf. Jeg stod og kiggede på ham ude på legepladsen og blev enig med mig selv om at han skal have en lillesøster/bror...

Det er lidt underligt at jeg savner Baby-Frederik. Alle de søvnløse nætter, gylperi, modermælkserstatning, beskidte etc. har jeg fortrængt. Jeg bliver sgu lidt senil af at være skruk.

Held og lykke med graviditetsprojektet!

Knus

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.