Pb baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.397 visninger
28 svar
43 synes godt om
20. juni 2013

Rødhætte

Bliver lidt nysgerrig på hvor mange der er igang med pb nr 2 (eller 3 osv)?

Vi regner med at jeg smider spiralen engang efter sommerferien. Glæder mig, men synes også tanken om 1 mere er lidt skræmmende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Bliver lidt nysgerrig på hvor mange der er igang med pb nr 2 (eller 3 osv)?

Vi regner med at jeg smider spiralen engang efter sommerferien. Glæder mig, men synes også tanken om 1 mere er lidt skræmmende

Enig - i at det er skræmmende! 

Jeg blev færdig med min uddannelse i mandags, så nu skal vi "bare" lige giftes til august inden vi forhåbentlig skal lave en bror eller søster til Felix

Anmeld

20. juni 2013

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Enig - i at det er skræmmende! 

Jeg blev færdig med min uddannelse i mandags, så nu skal vi "bare" lige giftes til august inden vi forhåbentlig skal lave en bror eller søster til Felix

Sikke en masse dejlig ting du går i vente. Bryllup og pb nr 2. 

Ja skræmmende er det og lige pt har jeg svært ved at finde ud af om vi er klar, men bliver man mon nogensinde det? Vi har altid ville have 2 børn ( og vil det selvfølgelig stadig gerne), men synes vi har meget at se til med William. Vi satser på at få et stille og roligt barn - imodsætning til min dejlig vildbasse af dreng vi har nu 

Anmeld

20. juni 2013

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Sikke en masse dejlig ting du går i vente. Bryllup og pb nr 2. 

Ja skræmmende er det og lige pt har jeg svært ved at finde ud af om vi er klar, men bliver man mon nogensinde det? Vi har altid ville have 2 børn ( og vil det selvfølgelig stadig gerne), men synes vi har meget at se til med William. Vi satser på at få et stille og roligt barn - imodsætning til min dejlig vildbasse af dreng vi har nu 

Jeg har været skruk længe - i den forstand at jeg glæder mig til en baby! Men jeg er også glad for, at der har været nogle ting som skal ordnes inden barn 2 kan komme på tale. Så har vi været tvunget til at vente - det har egentlig været dejligt for os alle sammen!

Felix er også en bullerbasse og han har temperament så det batter. Jeg er glad for, vi kun har skullet "beskæftige" os med ham her fra 1½-2 år, for det har virkelig trukket tænder ud synes jeg. Men vi ved jo ikke hvordan han er om 2 mdr., når han bliver 3 eller når han bliver storebror.. Så vi kaster os i hvert fald bare ud i det, og tager det som det kommer!

Anmeld

20. juni 2013

_-Kathrine-_

Vi er færdige
Men glæder mig til at følge jer andre

Anmeld

20. juni 2013

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Jeg har været skruk længe - i den forstand at jeg glæder mig til en baby! Men jeg er også glad for, at der har været nogle ting som skal ordnes inden barn 2 kan komme på tale. Så har vi været tvunget til at vente - det har egentlig været dejligt for os alle sammen!

Felix er også en bullerbasse og han har temperament så det batter. Jeg er glad for, vi kun har skullet "beskæftige" os med ham her fra 1½-2 år, for det har virkelig trukket tænder ud synes jeg. Men vi ved jo ikke hvordan han er om 2 mdr., når han bliver 3 eller når han bliver storebror.. Så vi kaster os i hvert fald bare ud i det, og tager det som det kommer!

Ja og mon ikke vi klar det selv med 2 vildbasser

Anmeld

20. juni 2013

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Vi er færdige
Men glæder mig til at følge jer andre

Tager hatten af for jer der allerede har 2 børn. Vi er først ved at være klar nu

Anmeld

20. juni 2013

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Ja og mon ikke vi klar det selv med 2 vildbasser

Jo vi gør da! Vi bliver helt bekymrede hvis vi får sådan nogle søde, stille piger næste gang

Anmeld

20. juni 2013

piadas

Synes også snart nogle flere af jer skulle få nogle flere børn, så jeg kan heppe! 

Men vi er også færdige! 4 må være nok!

Anmeld

21. juni 2013

blomst84

I følge manden er vi færdige, men i følge mig skal vi have en igen om 4-5 år  Lige nu er der nok at se til med 2 små piger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.