Hej alle!
Har de seneste par dage gået med en lille fornemmelse om at der foregik noget i min krop der ikke er helt som det plejer.. Har været utrooolig træt, har haft smerter både i ryg og i maven, og har været mere sur/tvær end normalt 
Jeg har her det sidste halve års tid holdt mere øje med min menses, end normalt - faktisk bare for at finde ud af min cyclus, da det altid har været lidt et problem for mig, fordi den ikke har været stabil overhovedet. Men de seneste par måneder, har min menses passet med en cyclus på 31 dage. Så da jeg idag ikke fik min menses, gik jeg ned og købte en test, og ganske rigtigt den var postiv.. Min kæreste og jeg, har ikke ligefrem planlagt at vi skal have et barn nu. Vi har ikke været kærester i mere end et halvt år - dog har vi kendt hinanden som gode/bedste venner i mere end 8 år. 
Jeg tror ikke han kunne have reageret bedre da jeg fortalte ham om resultatet, han kom hen og gav mig et stooort kram og han smilede på hele femøren.
Stort tillykke til jer allesammen! Jeg håber at i er ligeså glade og lykkelige som vi er 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld