Hvad skal man være opmærksom på ved køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Rockertand

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Nu har jeg fundet en barnevogn jeg kunne være interesseret i, MEN jeg er i tvivl om hvad jeg skal se efter når jeg tager ud for evt at købe den. Det er en gammel sag (en af dem med stålkasse og hårde hjul) men den ser ud til at være i god stand.

Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig for jeg knuselsker allerede den vogn, og kunne jo hurtig kaste mig ud i et køb uden at tænke mig om...

Er det en Silver Cross? For der er minimum 1 af modellerne (Balmoral)) testet positiv for skadelige stoffer, og derudover er den jo mildest talt ikke praktisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Købmagerkonen

MorDk skriver:

Sikkerhed!

Er der noget bestemt du tænker på?

Anmeld

21. juni 2013

Købmagerkonen

Mummymalle skriver:

Netop højde og tjek også om den kører lige. Man får pænt ondt i nakke og arm af en vogn der trækker til den ene side. Ja også tjekke om den er forsvarlig og uden mug og med ringe i bunden til sele

Det vil jeg huske

Anmeld

21. juni 2013

Købmagerkonen

Rockertand skriver:

Er det en Silver Cross? For der er minimum 1 af modellerne (Balmoral)) testet positiv for skadelige stoffer, og derudover er den jo mildest talt ikke praktisk.

Det er ikke en silvercross, men jeg havde godt hørt at der var noget med overlæderet - og ja, så er den også for stor til min smag.

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

ud over det de andre har skrevet(kun lige læst side 1) så ville jeg se om den er ordentlig i stellet, ledløs/skæv eller lignende og se om du selv kan skulle den ad og samle igen, når den skal transporteres i bilen, hvis i har en bil

Anmeld

21. juni 2013

MorDk

FruOlsen skriver:

Er der noget bestemt du tænker på?

Hvis det er en gammel sag er det ikke sikkert den opnår kravene til sikkerhed. Tænker kan den klappe sammen? Kan barnet komme i klemme osv? Kan den nemt vælte ... m.m

Anmeld

21. juni 2013

Viventerjer

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Nu har jeg fundet en barnevogn jeg kunne være interesseret i, MEN jeg er i tvivl om hvad jeg skal se efter når jeg tager ud for evt at købe den. Det er en gammel sag (en af dem med stålkasse og hårde hjul) men den ser ud til at være i god stand.

Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig for jeg knuselsker allerede den vogn, og kunne jo hurtig kaste mig ud i et køb uden at tænke mig om...

Tjek at den ikke "sløre" .. Er den skæv i stellet så vil den altid dreje lidt til den ene side.. og det er træls at gå med .. Så gå en tur med den

Anmeld

21. juni 2013

Købmagerkonen

MorDk skriver:

Hvis det er en gammel sag er det ikke sikkert den opnår kravene til sikkerhed. Tænker kan den klappe sammen? Kan barnet komme i klemme osv? Kan den nemt vælte ... m.m

Vi er heldigvis en hel generation der har overlevet den slags barnevogne, så det går nok. Men ja, jeg er da opmærksom på at den ikke har nogle åbenlyse sikkerhedsmangler

Anmeld

21. juni 2013

Købmagerkonen

Viventerjer skriver:

Tjek at den ikke "sløre" .. Er den skæv i stellet så vil den altid dreje lidt til den ene side.. og det er træls at gå med .. Så gå en tur med den

Ja, jeg må nok hellere høre om jeg kan gå en tur med den inden køb... Tak

Anmeld

21. juni 2013

gonefishing

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

rust og om den kan kører altså længere end bare over gaden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.