Hvad skal man være opmærksom på ved køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
20 svar
1 synes godt om
20. juni 2013

Købmagerkonen

Hej allesammen

Nu har jeg fundet en barnevogn jeg kunne være interesseret i, MEN jeg er i tvivl om hvad jeg skal se efter når jeg tager ud for evt at købe den. Det er en gammel sag (en af dem med stålkasse og hårde hjul) men den ser ud til at være i god stand.

Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig for jeg knuselsker allerede den vogn, og kunne jo hurtig kaste mig ud i et køb uden at tænke mig om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Købmagerkonen

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe? Jeg skal selvfølgelig se efter om den er bulet, rusten eller revnet i stoffet, men er der andet?

Anmeld

20. juni 2013

Aabye

se efter om den er jordslået lugter og har pletter.. 

Anmeld

20. juni 2013

Købmagerkonen

Line - med 2 boblinger skriver:

se efter om den er jordslået lugter og har pletter.. 

Tusind tak, det vil jeg huske!

Anmeld

20. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Og se om den passer dig og manden i højden, man skal alligevel gå en hel del km med sådan en og tjek om den kan være i bilen uden for meget besvær, hvis i har en bil.

Anmeld

20. juni 2013

esioul

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Nu har jeg fundet en barnevogn jeg kunne være interesseret i, MEN jeg er i tvivl om hvad jeg skal se efter når jeg tager ud for evt at købe den. Det er en gammel sag (en af dem med stålkasse og hårde hjul) men den ser ud til at være i god stand.

Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig for jeg knuselsker allerede den vogn, og kunne jo hurtig kaste mig ud i et køb uden at tænke mig om...

Og rust

Anmeld

20. juni 2013

Købmagerkonen

Mor11 skriver:

Og se om den passer dig og manden i højden, man skal alligevel gå en hel del km med sådan en og tjek om den kan være i bilen uden for meget besvær, hvis i har en bil.

Jeg havde slet ikke tænkt på det med højden! Det vil jeg lige huske, tak

Anmeld

20. juni 2013

Købmagerkonen

esioul skriver:

Og rust

Ja, det må jeg også lige huske at tjekke. Tak

Anmeld

21. juni 2013

Mummymalle

Netop højde og tjek også om den kører lige. Man får pænt ondt i nakke og arm af en vogn der trækker til den ene side. Ja også tjekke om den er forsvarlig og uden mug og med ringe i bunden til sele

Anmeld

21. juni 2013

MorDk

Sikkerhed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.