Kattegatcenteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

MortilElias2010

Vi har lige været der for en lille måneds tid siden med Elias på 3.5 år og han fik ufatteligt mange timer til at gå der og det var superhyggeligt og spændende  Så god fornøjelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

HeidiØ

Mette N skriver:

Jeg synes det er et vildt godt sted og tror sagtens han ville synes det var sjovt at lege med de ting man kan, se hajerne og røre nogle fisk, det tror jeg de fleste kan forholde sig til

Godt at høre Tror også det ender med vi tager afsted!

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Sorry to say men jeg syntes bare det var dyrt og kedeligt og det er ik meget større end aqua så man var ret hurtigt igennem det..Hva med hobro mini zoo, randers regnskov, ree park eller ålborg zoo

Altså vi har årskort som gælder dertil, så det er jo i princippet gratis, så tror vi ender med at køre derop!

Uh Hobro mini zoo har jeg ikke lige tænkt på, den lure jeg lige ud! Tak tykkesen!

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

MortilElias2010 skriver:

Vi har lige været der for en lille måneds tid siden med Elias på 3.5 år og han fik ufatteligt mange timer til at gå der og det var superhyggeligt og spændende  Så god fornøjelse 

Fedt at høre, tror osse det ender med vi smutter derop en tur

Anmeld

20. juni 2013

C-Dog

Jeg synes det var vildt sjovt og hyggeligt da vi var der

Anmeld

20. juni 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Altså vi har årskort som gælder dertil, så det er jo i princippet gratis, så tror vi ender med at køre derop!

Uh Hobro mini zoo har jeg ikke lige tænkt på, den lure jeg lige ud! Tak tykkesen!

Hov hov erotisk buttet eller nej oki der er sku ik meget erotik over denne form.. Det ka jeg self godt se..

Har ik været der men de siger det er super til børn også er det jo os ude når der nu er godt vejr

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

HeidiØ skriver:

Ja, vi har ingen planer den her weekend, så vi vil uuuuud og se noget

Vi tænker evt kattegatcenteret... nogle der har erfaringer derfra? Er det noget ved, når man kun er 1 år og 9 mdr?

Vil sige at vi blev total skuffet af det, det er meget småt i forhold til hvad man tror og regner med.

Til gengæld var vi vildt imponeret over Nordsø oceanariet (eller hvad det hedder) men det er selvfølgelig længere væk

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

AAlAltAltså

Hov hov erotisk buttet eller nej oki der er sku ik meget erotik over denne form.. Det ka jeg self godt se..

Har ik været der men de siger det er super til børn også er det jo os ude når der nu er godt vejr

Altså jeg sys du er smuk uanset hvad!!

Uh okay.. Men vejret i weekenden er vidst ik helt til at regne med..

Anmeld

20. juni 2013

HeidiØ

Flodkilling skriver:

Vil sige at vi blev total skuffet af det, det er meget småt i forhold til hvad man tror og regner med.

Til gengæld var vi vildt imponeret over Nordsø oceanariet (eller hvad det hedder) men det er selvfølgelig længere væk

Nå okay ja, for det set ret stort ud i reklamen.. Har været der for maaaaange år siden, men husker det slet ikke.

Uh, det du nævner er faktisk osse med i årskortet : den lure jeg lige på. Tak for tippet!

Anmeld

20. juni 2013

_-Kathrine-_

HeidiØ skriver:

Nå okay ja, for det set ret stort ud i reklamen.. Har været der for maaaaange år siden, men husker det slet ikke.

Uh, det du nævner er faktisk osse med i årskortet : den lure jeg lige på. Tak for tippet!

Hvaaaaaaa det for et slags årskort du har??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.