Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, vi har ingen planer den her weekend, så vi vil uuuuud og se noget
Vi tænker evt kattegatcenteret... nogle der har erfaringer derfra? Er det noget ved, når man kun er 1 år og 9 mdr?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Ja, vi har ingen planer den her weekend, så vi vil uuuuud og se noget Vi tænker evt kattegatcenteret... nogle der har erfaringer derfra? Er det noget ved, når man kun er 1 år og 9 mdr?
Jeg synes at Aqua er sjovere med små børn
Storms-Mor skriver: storm på 2år ELSKER det så tror os det vil være et hit for din
storm på 2år ELSKER det så tror os det vil være et hit for din
Feeedt mand, William elsker jo dyr
emsaroto skriver: Jeg synes at Aqua er sjovere med små børn
Vi var i Aqua i april, det synes jeg egentlig var lidt småkedeligt
Tauf skriver: Det synes jeg bare i skal gøre. Vi var der da Elias 1 det var for lille. Men der sker MEGET på 9mdr så afsted med jer:-D
Det synes jeg bare i skal gøre. Vi var der da Elias 1 det var for lille. Men der sker MEGET på 9mdr så afsted med jer:-D
Okay.. ja, der sker mega meget på det tid Tror osse vi smutter derop
HeidiØ skriver: Vi var i Aqua i april, det synes jeg egentlig var lidt småkedeligt
hehe nå ja okay
Jeg synes det er et vildt godt sted og tror sagtens han ville synes det var sjovt at lege med de ting man kan, se hajerne og røre nogle fisk, det tror jeg de fleste kan forholde sig til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128