Endnu en navnetråd!! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

DianaRJS

gokkelok skriver:

Hvad med bare at kalde hende for Elvira 

Jeg synes det er sådan et smukt navn, og det passer ret godt sammen med Liam

grunden stod lidt længere oppe, men smider dne lige her også så du ikke skal til at lede

grunden til at det ikke bare bliver Elvira, er at vi har fået at vide af vores bedstemor at det kan vi lige kan prøve på at tage det som fornavn hun hader det selv som pesten, men kan godt forstå vi gerne vil bruge det som et nr. 2 navn, når vi har forklaret grunden til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
DianaRJS skriver:

som i ved venter jeg jo tvillinger...

kæresten er fast besluttet på lillemanden skal hedder Liam da det var et af de navne hans bror havde inden han gik bort.... og det vil jeg self gerne gå med til

udover det har jeg, og min bror altid sagt at hvs vi fik en pige skulle de have vores bedstemors pigenavn ind i navnet, hendes pigenavn er Elvira....

Men nu kommer det så...

Jeg har jo altid sagt jeg godt kunne tænkte mig en pige der hed Emilie, hvorfor ved jeg ikke, men har bare altid holdt fast i det navn, men nu når jeg siger navnene sammen synes jeg bare det lyder helt hen i vejret med Emilie Elvira ..........

Kan i komme med nogle forslag til andre pige navne der ville klinge godt med Elvira? og ALLE bud er velkommen

Elina Elvira
Mia Elvira
Sophia Elvira
Mila Elvira
Nika Elvira
Tia Elvira
Thea Elvira
Mira Elvira

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. juni 2013

gokkelok

DianaRJS skriver:

grunden stod lidt længere oppe, men smider dne lige her også så du ikke skal til at lede

grunden til at det ikke bare bliver Elvira, er at vi har fået at vide af vores bedstemor at det kan vi lige kan prøve på at tage det som fornavn hun hader det selv som pesten, men kan godt forstå vi gerne vil bruge det som et nr. 2 navn, når vi har forklaret grunden til det

Hahaha, ja så kan jeg bedre forstå 

Asta Elvira?

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

gokkelok skriver:

Hahaha, ja så kan jeg bedre forstå 

Asta Elvira?

or asta er også et vidunderligt navn

ville være meget nemmere hvis der bare var få navne at vælge imellem

men havde ALDRIG regnet med jeg skulle få en pige jo

Anmeld

20. juni 2013

Pigent

DianaRJS skriver:

som i ved venter jeg jo tvillinger...

kæresten er fast besluttet på lillemanden skal hedder Liam da det var et af de navne hans bror havde inden han gik bort.... og det vil jeg self gerne gå med til

udover det har jeg, og min bror altid sagt at hvs vi fik en pige skulle de have vores bedstemors pigenavn ind i navnet, hendes pigenavn er Elvira....

Men nu kommer det så...

Jeg har jo altid sagt jeg godt kunne tænkte mig en pige der hed Emilie, hvorfor ved jeg ikke, men har bare altid holdt fast i det navn, men nu når jeg siger navnene sammen synes jeg bare det lyder helt hen i vejret med Emilie Elvira ..........

Kan i komme med nogle forslag til andre pige navne der ville klinge godt med Elvira? og ALLE bud er velkommen

Emilie Elvira synes jeg er et fint navn

Men jeg tænker lidt at Emilie bliver for normalt til Liam eller måske ikke. Kan ikke helt finde ud af det.

Hvad med 

Emily/Emmelie Elvira

Emilia Elvira

Elina/Eline Elvira

Anmeld

20. juni 2013

BabyMus

Elvira er skønt synes jeg! Emilie Elvira synes jeg godt kan gå an, der er ingen problemer med knuder på tungen selvom begge starter på E. Det er bare min mening. (: Hvad med Emily Elvira? Ellers synes jeg at Elvira er et af de navne som man bare kan sætte det sammen med (næsten) alt. Held og lykke med navnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.