Endnu en navnetråd!! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.033 visninger
15 svar
8 synes godt om
19. juni 2013

DianaRJS

som i ved venter jeg jo tvillinger...

kæresten er fast besluttet på lillemanden skal hedder Liam da det var et af de navne hans bror havde inden han gik bort.... og det vil jeg self gerne gå med til

udover det har jeg, og min bror altid sagt at hvs vi fik en pige skulle de have vores bedstemors pigenavn ind i navnet, hendes pigenavn er Elvira....

Men nu kommer det så...

Jeg har jo altid sagt jeg godt kunne tænkte mig en pige der hed Emilie, hvorfor ved jeg ikke, men har bare altid holdt fast i det navn, men nu når jeg siger navnene sammen synes jeg bare det lyder helt hen i vejret med Emilie Elvira ..........

Kan i komme med nogle forslag til andre pige navne der ville klinge godt med Elvira? og ALLE bud er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Jeanette W. Randrup

Jeg synes sagtens man kan hedde Emilie Elvira, synes ikke det lyder helt hen i vejret  Og man siger jo alligevel aldrig rigtig begge navne på samme tid 

Anmeld

19. juni 2013

esioul

DianaRJS skriver:

kæresten er fast besluttet på lillemanden skal hedder Liam da det var et af de navne hans bror havde inden han gik bort.... og det vil jeg self gerne gå med til

udover det har jeg, og min bror altid sagt at hvs vi fik en pige skulle de have vores bedstemors pigenavn ind i navnet, hendes pigenavn er Elvira....

Men nu kommer det så...

Jeg har jo altid sagt jeg godt kunne tænkte mig en pige der hed Emilie, hvorfor ved jeg ikke, men har bare altid holdt fast i det navn, men nu når jeg siger navnene sammen synes jeg bare det lyder helt hen i vejret med Emilie Elvira ..........

Kan i komme med nogle forslag til andre pige navne der ville klinge godt med Elvira? og ALLE bud er velkommen

Stephanie Elvira

Maria Elvira

Clara Elvira

hmm synes ik der er nogle der klinger 100%.

Men elvira er et skønt navn

Anmeld

19. juni 2013

DianaRJS

esioul skriver:

Stephanie Elvira

Maria Elvira

Clara Elvira

hmm synes ik der er nogle der klinger 100%.

Men elvira er et skønt navn

Elvira er et super skønt navn, og min bedstemor er mit et og alt, så vil gerne min datter får hendes pigenavn da jeg så altid vil have et minde, på en anden måde end man normalt ville have

Anmeld

19. juni 2013

MortilElias2010

DianaRJS skriver:

Elvira er et super skønt navn, og min bedstemor er mit et og alt, så vil gerne min datter får hendes pigenavn da jeg så altid vil have et minde, på en anden måde end man normalt ville have

Hvorfor så ikke "bare" Elvira? Det er da så smukt i sig selv og virkelig et dejligt stærkt navn der kan stå alene 

Anmeld

19. juni 2013

DianaRJS

MortilElias2010 skriver:

Hvorfor så ikke "bare" Elvira? Det er da så smukt i sig selv og virkelig et dejligt stærkt navn der kan stå alene 

grunden til at det ikke bare bliver Elvira, er at vi har fået at vide af vores bedstemor at det kan vi lige kan prøve på at tage det som fornavn hun hader det selv som pesten, men kan godt forstå vi gerne vil bruge det som et nr. 2 navn, når vi har forklaret grunden til det

Anmeld

19. juni 2013

tankai

DianaRJS skriver:

Men nu kommer det så...

Jeg synes altså, at det lyder SÅ godt sammen! 

Anmeld

19. juni 2013

Aagaard

DianaRJS skriver:

grunden til at det ikke bare bliver Elvira, er at vi har fået at vide af vores bedstemor at det kan vi lige kan prøve på at tage det som fornavn hun hader det selv som pesten, men kan godt forstå vi gerne vil bruge det som et nr. 2 navn, når vi har forklaret grunden til det

Ej det er ærgeligt! Elvira Emilie! - Det er da helt perfekt, hvis du spørger mig!

Alma Elvira
Karla Elvira
Anne Elvira
Maria Elvira
Sofie/a Elvira
Agnete Evlira
Agnes Elvira
Mille Elvira
Paula Elvira
Lærke Elvira
Ronja Elvira
Mejse Elvira
Beate eller Bea Elvira

Anmeld

19. juni 2013

hautecouture

DianaRJS skriver:

Men nu kommer det så...

Hm.. Måske, Ida Elvira? - Har jeg kendt den sødeste lille pige der hed 

Anmeld

19. juni 2013

gokkelok

Hvad med bare at kalde hende for Elvira 

Jeg synes det er sådan et smukt navn, og det passer ret godt sammen med Liam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.