Godnat og sov godt! Hjerteløs? Effektiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

lycly

Faith skriver:

Puh ha kan godt forstå det skærer dig i hjertet

For mig at se er der ikke rigtig anden mulighed end at blive hos hende. For hun er jo tydeligvis dybt ulykkelig/bange/utryg.

Kan godt forstå du synes det er frustrerende, for man har bare så meget brug for den der "voksentid". Men mon ikke det bare er en fase?

Jeg HÅBER det er en fase - det har stået på siden påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Faith

LuLy skriver:

Jeg HÅBER det er en fase - det har stået på siden påske

Uh ha det er osse lang tid

Kender alt til følelsen af at være ved at hive håret ud på sig selv af bare frustration.

Anmeld

19. juni 2013

Noneother

Faith skriver:

Så har jeg ikke sat mig godt nok ind i metoden. Beklager

Åh håber ik der er nogen der praktiserer den metode

Det er der desværre faktisk en del der gør. 

Det er en stærkt forældet metode der meget desværre stadig anbefales af en del SPér, på trods af at mange undersøgelser indikerer at den er skadelig for barnet, hvilket kan betyde psykiske og tilknytningsmæssige problemer for barnet mange år frem.

Så et eller andet sted heldigt at du ikke kender metoden i den form. -Det du gør lyder jo helt normalt, og absolut ikke skadeligt.

Anmeld

19. juni 2013

Faith

Noneother skriver:

Det er en stærkt forældet metode der meget desværre stadig anbefales af en del SPér, på trods af at mange undersøgelser indikerer at den er skadelig for barnet, hvilket kan betyde psykiske og tilknytningsmæssige problemer for barnet mange år frem.

Så et eller andet sted heldigt at du ikke kender metoden i den form. -Det du gør lyder jo helt normalt, og absolut ikke skadeligt.

Det løber mig sku koldt ned af ryggen!

Stakkels stakkels stakkels børn der skal lægge ryg til denne metode. Og skam sig til de forældre der praktiserer den!

Anmeld

19. juni 2013

lycly

Faith skriver:

Stakkels stakkels stakkels børn der skal lægge ryg til denne metode. Og skam sig til de forældre der praktiserer den!

Jeg forstår slet ikke at forældre KAN gøre det, jeg sidder her tredje aften og har droppet det og sidder i stedet ved siden af hendes seng og venter på at hun falder i søvn. Den første aften vi prøvede det sad jeg også og tudede så forstår slet ikke dem der kan gøre det hver aften i en uge eller længere. Puha

Anmeld

19. juni 2013

lycly

Noneother skriver:

Ja jeg læste lige at gråden kan give barnet stress og alt muligt Nu har jeg så bare MEGA dårlig samvittighed over at have brugt metoden de sidste 2 dage - har måtte opgive i dag, kunne simpelthen ikke bære det.

Anmeld

19. juni 2013

Faith

LuLy skriver:

Ja jeg læste lige at gråden kan give barnet stress og alt muligt Nu har jeg så bare MEGA dårlig samvittighed over at have brugt metoden de sidste 2 dage - har måtte opgive i dag, kunne simpelthen ikke bære det.

Du vil tydeligvis din datter det allerbedste, så drop den dårlige samvittighed!

Anmeld

19. juni 2013

Noneother

Faith skriver:

Jeg forstår det heller ikke.

men de fleste forældre gør det jo af uvidenhed. Fordi at de har fået den anbefalet af SP eller andre, og den virker jo. Hvis man kan holde til at fuldføre den, hvilket mange ikke kan. For som TS siger, så må det da være modbydeligt at få sig selv til.

Tror bestemt ikke at den havde været så anvendt hvis folk rent faktisk vidste hvad de udsætter deres barn for. Eller.. Det håber jeg da ikke.

Anmeld

19. juni 2013

lycly

Noneother skriver:

Jeg forstår det heller ikke.

men de fleste forældre gør det jo af uvidenhed. Fordi at de har fået den anbefalet af SP eller andre, og den virker jo. Hvis man kan holde til at fuldføre den, hvilket mange ikke kan. For som TS siger, så må det da være modbydeligt at få sig selv til.

Tror bestemt ikke at den havde været så anvendt hvis folk rent faktisk vidste hvad de udsætter deres barn for. Eller.. Det håber jeg da ikke.

Måske er det fordi at nogle forældre er drevet helt derud hvor de er villige til at gøre hvad som helst - og hvis de så oveni købet får anbefalet metoden af en SP, så kan de måske bedre forsvare det overfor sig selv. Men igen, at deres hjerter kan bære det fatter jeg ikke.

Anmeld

19. juni 2013

effie

hjerteløs... jeg ville aldrig udsætte mine børn for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.