Hvordan startede jeres fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Miss Church

sus82 skriver:

Var ved jordemoder i dag og vi snakkede om min sidste fødsel, som begyndte med at vandet gik og som trak ud i laaaang tid fordi min lille pige stod skævt. Jordemoderen fortæller så at det at hun stod skævt kunne skyldes at vandet gik inden der kom veer, fordi hun så ikke havde noget vand at vende sig på plads i. Og så sagde hun at hun oplevede flere og flere hvor vandet gik inden veerne kom, flere end for år tilbage, men det var bare hendes fornemmelse. Og så blev jeg jo lidt nysgerrig - derfor spørgsmålet.

Jeg fik taget vandet efter 2 dage med igangsættelse med tabletter. 

Veerne kom indenfor en time efter vandet var taget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Krussedulle

sus82 skriver:

Var ved jordemoder i dag og vi snakkede om min sidste fødsel, som begyndte med at vandet gik og som trak ud i laaaang tid fordi min lille pige stod skævt. Jordemoderen fortæller så at det at hun stod skævt kunne skyldes at vandet gik inden der kom veer, fordi hun så ikke havde noget vand at vende sig på plads i. Og så sagde hun at hun oplevede flere og flere hvor vandet gik inden veerne kom, flere end for år tilbage, men det var bare hendes fornemmelse. Og så blev jeg jo lidt nysgerrig - derfor spørgsmålet.

Ud af 3 fødsler startede 2 med vandafgang men ingen af mine børn har stået skævt

Anmeld

19. juni 2013

Aabye

Jeg har oplevet begge dele.. 

Første gang gik veerne igang og de måtte tage vandet på sygehuset.. Fra første ve til ungen var ude gik der 4 timer og 50 min.

Anden gang gik vandet og der skete så ikke en flyvende fis de næste 12 timer... halvanden time inden jeg skulle sættes igang med ve-drop fik jeg veer og knægten var så ude 1 time og 20 min senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.