Gaveide til ekstremt præmatur og hans forældre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Tip!

da min veninde fødte hendes lille datter, købte jeg et par bodyer til baby og bade skrup og en god creme til moderen. Hun ringede samme aften hun havde brugt det.. Og sagde: jeg føler at har meget mere overskud nu.. 

Måske et af de hæklede tæpper til baby.. Det brugte min veninde fra starten af, for at holde baby dejlig varm.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Twinkle little star skriver:

da min veninde fødte hendes lille datter, købte jeg et par bodyer til baby og bade skrup og en god creme til moderen. Hun ringede samme aften hun havde brugt det.. Og sagde: jeg føler at har meget mere overskud nu.. 

Måske et af de hæklede tæpper til baby.. Det brugte min veninde fra starten af, for at holde baby dejlig varm.. 

En god hygge kurv til forældrene, til de mange dage på hospitalet.
Evt. en Doodoo bamse til den lille.

En anden ting, lidt mere ud i fremtiden, men det kunne også være et gavekort til en fotograf ifb. hans 1 års fødselsdag. Så giver I også udtryk for at han nok skal klare den :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

19. juni 2013

Lene Unik

Mange tanker til familien. Du er velkommen til at skrive til mig, jeg er både mor til to præmature børn og så har jeg tøj i de helt små størrelser i webshoppen - fra str. 32.

Det betyder meget at få en gave til barnet, og ikke kun blomster og chokolade. Men lidt forkælelse til mor er en rigtig god ide, og så en gave til den lille, gerne tøj der kan bruges så hurtigt som barne må få det på.

Anmeld

19. juni 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hej  

Vi har et vennepar, som har fået deres lille dreng alt alt for tidligt  
Vi skal snart ud og besøge dem på sygehuset og vil jo gerne have en gave med til dem. Men er helt tom for idéer 

Har i en god ide til en gave til en ekstremt præmatur og hans forældre? 

Jeg har hørt, at enkelte fotografer også tager nyfødt-billeder på sygehusene, måske de også gerne vil have foreviget deres lille vidunder?

Mange tanker til familien - det er ikke nemt, når børnene kommer for tidligt.

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

Tak for de gode forslag! Er sikker på at vi nok skal finde en fin ting til den lille familie 

Ja det er meget svært. Han er født i uge 25. Lille gut men han har det efter omstændighederne godt.  

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

Lene Unik skriver:

Mange tanker til familien. Du er velkommen til at skrive til mig, jeg er både mor til to præmature børn og så har jeg tøj i de helt små størrelser i webshoppen - fra str. 32.

Det betyder meget at få en gave til barnet, og ikke kun blomster og chokolade. Men lidt forkælelse til mor er en rigtig god ide, og så en gave til den lille, gerne tøj der kan bruges så hurtigt som barne må få det på.

Hej Lene. 

Jeg har kigget på din hjemmeside og har også anbefalet den til moderen Sælger du gavekort til shoppen?

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Min grandkusine fik en præmature dragt, en kuvøsehue og et gavekort til en restaurant, vi var et par stykker som gik sammen, men det gav så meget, og kan anbefale at købe et stykke tøj et nr eller 2 for stort, som de kan bruge senere, det viser også at i tror på at det hele nok skal gå

Anmeld

19. juni 2013

Lene Unik

Miss Church skriver:

Hej Lene. 

Jeg har kigget på din hjemmeside og har også anbefalet den til moderen Sælger du gavekort til shoppen?

Tusind tak for anbefalingen.

Ja, vi sælger gavekort - skal lige have set på om det er sat rigtig op med bestilling, vender tilbage senere i aften.

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

Lene Unik skriver:

Tusind tak for anbefalingen.

Ja, vi sælger gavekort - skal lige have set på om det er sat rigtig op med bestilling, vender tilbage senere i aften.

Tak for det

Anmeld

19. juni 2013

Lene Unik

Miss Church skriver:

Tak for det

Så virker gavekortet rigtigt.

http://www.unik-kids.dk/shop/gavekort-1159p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.