Gaveide til ekstremt præmatur og hans forældre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.004 visninger
21 svar
25 synes godt om
19. juni 2013

Miss Church

Hej  

Vi har et vennepar, som har fået deres lille dreng alt alt for tidligt  
Vi skal snart ud og besøge dem på sygehuset og vil jo gerne have en gave med til dem. Men er helt tom for idéer 

Har i en god ide til en gave til en ekstremt præmatur og hans forældre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Dot D

Da Sophus blev født for tidligt og blev skidt, der lå vi på neo.afd. dér var der et par med en lige sådan meget tidligt født. De var blevet så glad over en gave fra nogle venner, så den idé vil jeg lige skrive videre.

Vennerne havde givet dem et gavekort til en restaurant i byen, og en aften, efter barnet havde fået mad, kiggede sygeplejerskerne efter barnet, så forældrene kunne få et par timer alene uden sygehus og for tidligt født barn med de bekymringer, det kunne føre med sig.

Hold op, hvor de så glade ud, da de kom tilbage....

Måske det var en idé, eventuelt med et kort vedlagt, hvor du fortæller dem om, hvorfor de får det - kvalitetstid til opladning af kræfter for barnets skyld

Og så måske en "sprutte" til drengen, hvis ikke han har fået sådan én på afdelingen... De er jo fantastiske til for tidligt fødte

Anmeld

19. juni 2013

nielsen80

Tænker også på noget "luksus" for forældrene. Hvis ikke de vil forlade barnet for at gå ud at spise(ellers en fantastisk ide), kunne I måske lave en lækker kurv til dem med luksus chokolade, lækre cookies, god body shampoo(uden parfume, parabener m.m), lækre boller m.m også købe et par bodyer eller lign til bebs.

Anmeld

19. juni 2013

millesofie

jeg tænker også noget til mor og far 
som nok er trætte både fysisk og psykisk 

en lille ting som egner sig godt til for tidligt fødte og så noget luxus til mor og far 

Anmeld

19. juni 2013

lycly

Evt noget tøj specielt til for tidligt fødte. Min veninde fødte 3 måneder for tidligt og hun synes det var så uoverskueligt at skulle ud og finde tøj i så små størrelser

Til forældrene tænkte jeg også på en kurv med alt muligt lækkert som en anden også har foreslået

Anmeld

19. juni 2013

Annemor...

Vi har også et vennepar der fik en lille dreng alt for tidligt.

Vi købte et gavekort til paradis Is, da det ligger lige ved siden at Aalborg Sygehus Det blev de super  glade for

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

Dot D skriver:

Da Sophus blev født for tidligt og blev skidt, der lå vi på neo.afd. dér var der et par med en lige sådan meget tidligt født. De var blevet så glad over en gave fra nogle venner, så den idé vil jeg lige skrive videre.

Vennerne havde givet dem et gavekort til en restaurant i byen, og en aften, efter barnet havde fået mad, kiggede sygeplejerskerne efter barnet, så forældrene kunne få et par timer alene uden sygehus og for tidligt født barn med de bekymringer, det kunne føre med sig.

Hold op, hvor de så glade ud, da de kom tilbage....

Måske det var en idé, eventuelt med et kort vedlagt, hvor du fortæller dem om, hvorfor de får det - kvalitetstid til opladning af kræfter for barnets skyld

Og så måske en "sprutte" til drengen, hvis ikke han har fået sådan én på afdelingen... De er jo fantastiske til for tidligt fødte

Det var en rigtig god ide! 

Han har fået en sprutte, men jeg er igang med at forsøge at hækle en til ham, der er lidt større end den han har nu

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

nielsen80 skriver:

Tænker også på noget "luksus" for forældrene. Hvis ikke de vil forlade barnet for at gå ud at spise(ellers en fantastisk ide), kunne I måske lave en lækker kurv til dem med luksus chokolade, lækre cookies, god body shampoo(uden parfume, parabener m.m), lækre boller m.m også købe et par bodyer eller lign til bebs.

Rigtig god ide! 

Det bliver helt sikkert noget som de kan hygge sig med og en lille ting til ham også

Anmeld

19. juni 2013

Miss Church

Det er nogle rigtig gode idéer i kommer med  

Tror vi finder på noget luksus til mor og far og en ting til deres lille dreng. Han kan slet slet ikke passe tøj endnu, men vi kan jo godt købe noget som han kan få på senere  

Anmeld

19. juni 2013

mommy1991

Det er nogle rigtig gode idéer i kommer med  

Tror vi finder på noget luksus til mor og far og en ting til deres lille dreng. Han kan slet slet ikke passe tøj endnu, men vi kan jo godt købe noget som han kan få på senere  

Pyha, håber da han klarer den uden alt for mange mén.. Ved godt at det ikke lige er det tråden handler om, men hvor tidligt blev han født, hvis jeg må spørge?  

Angående forslag til gave tror jeg ikke jeg har bedre forslag end ovenstående

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.