At sove som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Lund18

barelillemig skriver:

Uh det tror jeg, jeg vil prøve

Det er ihvertfald et forsøg værd :p

( sorry for alle de stavefejl/slåfejl) sad med min tablet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Kat2244

Hej.

Jeg er 32+ 2 og jeg ligger med en pude mellem benene, en pude under maven og en pude i klemme ved ryggen, så jeg ikke triller om på ryggen i løbet af natten. Det virker for det meste, men jeg skal op min. 3-4 gange hver nat fordi jeg skal på toilettet alligevel

jeg syntes det er en kamp at få en god nats søvn efterhånden  . Følger lige med på tråden og ser om der dukker nogle andre guldkorn op .

Anmeld

20. juni 2013

gonefishing

barelillemig skriver:

Jeg har på det sidste tid rigtig svært ved at sove. Min kæreste vågner en til to gange om natten hvor han må få mig til at vende mig fordi jeg ligger på ryggen. Har besvær med at ånde og får bare rigtig ondt da jeg ligger på ryggen. Jeg har altid hvilet bedst på den måde. Men sagen er den at jegfår også ondt av at ligge på siderne nu, en helt utrolig pine i lysken, som også piner når jeg gør andre ting til dagligt. Ved godt det her er normalt når man kommer ind i 3. Semester. Men hvordan pokker skal jeg sove? Any ideas?

Jeg ligger på siden med en pude mellem knæene. det hjælper for mig

Anmeld

20. juni 2013

barelillemig

Lund18 skriver:

Det er ihvertfald et forsøg værd :p

( sorry for alle de stavefejl/slåfejl) sad med min tablet

det er helt ok. og 100000 takk for rådet, sov med en extra dyne i dag og det gjorde vidunder. Har slet ik ondt i kroppen og er ik engang vågnet af kæresten da han stod op :p

Anmeld

20. juni 2013

Lund18

barelillemig skriver:

det er helt ok. og 100000 takk for rådet, sov med en extra dyne i dag og det gjorde vidunder. Har slet ik ondt i kroppen og er ik engang vågnet af kæresten da han stod op :p

Hvor dejligt at høre Dejligt man sådan kan dele sin erfaring, især når det hjælpe andre

Anmeld

20. juni 2013

M (:

barelillemig skriver:

Jeg har på det sidste tid rigtig svært ved at sove. Min kæreste vågner en til to gange om natten hvor han må få mig til at vende mig fordi jeg ligger på ryggen. Har besvær med at ånde og får bare rigtig ondt da jeg ligger på ryggen. Jeg har altid hvilet bedst på den måde. Men sagen er den at jegfår også ondt av at ligge på siderne nu, en helt utrolig pine i lysken, som også piner når jeg gør andre ting til dagligt. Ved godt det her er normalt når man kommer ind i 3. Semester. Men hvordan pokker skal jeg sove? Any ideas?

Jeg sov bedst halvt på siden, halvt på maven med en pude under maven og en dyne mellem lårene. Sov sådan indtil jeg fødte 36+3. 

Anmeld

20. juni 2013

sus82

Jeg købte en ammepude tidligt, den har et knæk så det passer med at den kan støtte både mellem lårene og læggene når jeg har bøjede ben, det er rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.