At sove som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
16 svar
7 synes godt om
19. juni 2013

barelillemig

Jeg har på det sidste tid rigtig svært ved at sove. Min kæreste vågner en til to gange om natten hvor han må få mig til at vende mig fordi jeg ligger på ryggen. Har besvær med at ånde og får bare rigtig ondt da jeg ligger på ryggen. Jeg har altid hvilet bedst på den måde. Men sagen er den at jegfår også ondt av at ligge på siderne nu, en helt utrolig pine i lysken, som også piner når jeg gør andre ting til dagligt. Ved godt det her er normalt når man kommer ind i 3. Semester. Men hvordan pokker skal jeg sove? Any ideas?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

MariaKyedDK

barelillemig skriver:

Jeg har på det sidste tid rigtig svært ved at sove. Min kæreste vågner en til to gange om natten hvor han må få mig til at vende mig fordi jeg ligger på ryggen. Har besvær med at ånde og får bare rigtig ondt da jeg ligger på ryggen. Jeg har altid hvilet bedst på den måde. Men sagen er den at jegfår også ondt av at ligge på siderne nu, en helt utrolig pine i lysken, som også piner når jeg gør andre ting til dagligt. Ved godt det her er normalt når man kommer ind i 3. Semester. Men hvordan pokker skal jeg sove? Any ideas?

åh gud, jeg har det på samme måde, og er i uge 31 + 0 idag... jeg sover bedst på ryggen faktisk, MEN når jeg skal vende mig om natten , vågner jeg for jeg har så ondt i maven, ryggen osv... 

så jeg får også vækket kæresten 1000 gange om natten, og er så træt om dagen... 

jeg ved heller ikke hvordan jeg skal sove ordenligt... jeg kan bedst lide at ligge på siden, men synes jeg ligger meget '' på maven '' og er bange der sker noget med babyen, men det håber jeg ikke. 

Anmeld

19. juni 2013

Lullaby

Køb en god aflang pude og smæk imellem benene når du ligger på siden. Så aflaster du dit bækken. 

Anmeld

19. juni 2013

Trekløver(:

barelillemig skriver:

Kender det!!

Jeg er 34+0 og sover simpelthen så dårligt. Vågner hver eller hver 2. time, når jeg skal vænne mig, og har efterhånden så ondt i begge sider, at jeg kun kan ligge på ryggen, hvilket resultere i at jeg så snorker, så min kæreste vågner næsten lige mange gange som mig. 

Jeg vågner også ved at min pige slår mod min blære så jeg skal på toilettet ofte.

Har desværre ikke rigtigt nogle gode råd.    

Anmeld

19. juni 2013

barelillemig

Tænkte også på om det ik Kan være farligt for barnet at ligge på ryggen? Jeg har selv svært med at trække vejret når jeg ligger sådan.

Anmeld

19. juni 2013

LilleChelle

Som Lullaby siger, en god lang pude mellem benene. Jeg har en fra Lidl - og den er GUD når man skal sove  

Anmeld

19. juni 2013

Lund18

Jeg er idaf 34+4 og jeg sover også elendigt, men så blev kæresten træt af min snorken når jeg sover på ryggen, så nu har jeg tog dyner med i seng, i som jeg kan ligge og kramme hele natte og have mellem benene og den anden over mig så jeg ikke bliver kold

De første par nætter var ikke helt optimale men nu ved jeg hvordan det hele skal ligge så nu sover jeg lidt bedre og vågner kun 1-2 gange pga. det trykker på blæren.

Anmeld

19. juni 2013

barelillemig

Lund18 skriver:

Jeg er idaf 34+4 og jeg sover også elendigt, men så blev kæresten træt af min snorken når jeg sover på ryggen, så nu har jeg tog dyner med i seng, i som jeg kan ligge og kramme hele natte og have mellem benene og den anden over mig så jeg ikke bliver kold

De første par nætter var ikke helt optimale men nu ved jeg hvordan det hele skal ligge så nu sover jeg lidt bedre og vågner kun 1-2 gange pga. det trykker på blæren.

Uh det tror jeg jeg vil prøva.

Anmeld

19. juni 2013

barelillemig

Lund18 skriver:

Uh det tror jeg, jeg vil prøve

Anmeld

19. juni 2013

Maja88

en pude fra knæene og ned og så eventuelt entynd pude under maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.