Åh min lille muller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

HeidiØ

MariaKyedDK skriver:

Årh det lille pus  

det er helt normalt at han græder de første dage, det er jo nyt og en ny rutine han lige skal lærer nu det skal nok gå over. 

jeg forstår godt du er rigtig ked af det, jeg prøvede det så mange gange med min søn da han gik i dagpleje, og nøj hvor er det træls... 

det er også derfor at jeg denne gang overvejer at få lillesøster i vuggestue istedet for, for hold op med fridage osv de dagplejemødre har sig.

men på den anden side er det også rart at børnene er trykke i den lille gruppe de er , i en dagpleje  

Jah, du har nok ret søde! Mon ikke det bliver bedre snart !

Åh, jeg ville faktisk slet ikke overveje andet end dagpleje næste gang. Jeg elsker vores dagplejesystem her i Malling (dog lidt uheldigt pt).. for ja, de får sådan en skønt forhold til hinanden, de unger!

Men ja, fridagene er sån lidt træls.. hehe. Ærgeligt man ikke kan få i både pose og sæk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

l.kjoeller

HeidiØ skriver:

Williams højtelskede dagpleje mor har 9 ugers orlov, og er først tilbage d. 19/8. Så William skulle, sammen med de 3 andre dejlige børn, over til den faste gæstedagplejer, som de kender så godt

Hun ligger så med ryggen på ubestemt tid og nu er børnene spredt for alle vinde ved forskellige dagplejere. William er hos en som har en jævnaldrene dreng, hvilket er super. Og dagplejeren er også SÅ sød.

Men han græææææder bare når jeg aflevere! Jeg har aldrig prøvet at han har grædt før, så det er bare MEGA hårdt

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med indlægget, måske bare dele mine "sorger" om at aflevere og måske høre at det nok er meget alm når det er et fremmed sted og fremmede børn. Ændre det sig mon henover sommeren, hvis det skulle ske han skulle være der hele tiden?

det er bare møg hårdt at gå når de små græder

Anmeld

19. juni 2013

HeidiØ

l.kjoeller skriver:

det er bare møg hårdt at gå når de små græder

Enormt hårdt! Sådan en følelse der ikke helt er til at beskrive. Godt de bliver hurtigt gode igen!

Anmeld

19. juni 2013

MariaKyedDK

HeidiØ skriver:

Jah, du har nok ret søde! Mon ikke det bliver bedre snart !

Åh, jeg ville faktisk slet ikke overveje andet end dagpleje næste gang. Jeg elsker vores dagplejesystem her i Malling (dog lidt uheldigt pt).. for ja, de får sådan en skønt forhold til hinanden, de unger!

Men ja, fridagene er sån lidt træls.. hehe. Ærgeligt man ikke kan få i både pose og sæk!

hehe ja, det er lidt trist, men nu kan man jo ikke få det hele som du siger  

er sikker på at det nok skal gå  

Anmeld

19. juni 2013

Zelinasmor

HeidiØ skriver:

Jamen det viser sig jo han så har haft en rigtig god dag. Han er glad når jeg kommer, ingen gråd der.

Åh for søren, det må også være hårdt. Men ja, man vænner sig vel til det - og så længe de stopper igen med det samme, såååeh.

Det hjælper at man ved de hygger sig så snart man går. Men det gør stadig ondt på mig at hun græder når hun bliver afleveret, så jeg tror aldrig man vænner sig helt til det 

Anmeld

19. juni 2013

HeidiØ

xoxotasha skriver:

Det hjælper at man ved de hygger sig så snart man går. Men det gør stadig ondt på mig at hun græder når hun bliver afleveret, så jeg tror aldrig man vænner sig helt til det 

Nej, det kan jeg godt forstå. Jeg ville heller aldrig vænne mig til det, hvis det fortsatte!

Anmeld

19. juni 2013

Maja_4000

Det er SÅ hårdt at gå, når de græder .. Og jeg tror aldrig man vænner sig til det Caroline er 2,5 år og har gået i institution i 1,5 år .. Og hun kan stadig have perioder, hvor hun bare er mega ked af det, når man går!
Jeg plejer at stå på den side af døren, og så kan jeg jo høre at der kun går 10 sekunder, så er der ikke noget mere

Håber hurtigt han vænner sig til den nye dp

Anmeld

19. juni 2013

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Det er SÅ hårdt at gå, når de græder .. Og jeg tror aldrig man vænner sig til det Caroline er 2,5 år og har gået i institution i 1,5 år .. Og hun kan stadig have perioder, hvor hun bare er mega ked af det, når man går!
Jeg plejer at stå på den side af døren, og så kan jeg jo høre at der kun går 10 sekunder, så er der ikke noget mere

Håber hurtigt han vænner sig til den nye dp

Åh altså, trælse perioder. Håber bare det er fordi det er et fremmed sted og det ikke fortsætter når han kommer tilbage til sin egen.

Men ja, heldigvis går det da hurtigt over

Anmeld

19. juni 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, hun sagde faktisk også det kunne ha noget med alderen at gøre. Øv altså, og så ved den faste dagplejer - det er skod.

Håber snart det går over!

Det ska det nok han ska bare lige lure at det hele er okay

Anmeld

19. juni 2013

B&J

HeidiØ skriver:

Tak søde, ja han var der mandag og tirsdag også, og det viser sig jo han har hygget sig meget godt Så det er nok bare moren er lidt.. ja, du ved

Han er den yngste normalt og herovre er han faktisk den ældste. Så måske har han meget godt af at prøve det. Det bilder jeg i hvert fald mig selv ind

jeg gener 100% hvordan vi møder kan være især når vi aflevere og hvis de er kede af det hold op hvor ens dag og ens hjerte skriger ...

jeg tror det er sundt at prøve der kan være nogle der er de yngste..

Daniel til sidst var også den ældste i hans DP men børene legede bare så godt samemn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.