Er det deres "madpakker"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Kofoed.

det med skillevæg er meget tydeligt, se endelig mine scannings billeder, hvis du vil se hvordan det ser ud ved tveæggede tvillinger.

det er deres blommesæk, den har de indtil moderkagen/moderkagerne er dannet, hvilket de først bliver i uge 5-6 stykker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Kløver

Babiesontheway skriver:

Tak , jamen vi blev scanner i uge 5 og kunne så se det ene hjerte slå så fint, så sagde min kæreste,  må så der er kun en,  naaaaaarj sagde hun der er 2 og aldrig har jeg set min kæreste smile så bredt Jeg var selv i chok men han var helt igennem lykkelig 

Krydser fingre! 

Ja hun sagde også på klinikken det var et super flot billede :-) 

Ih hvor dejligt, spændende om det er en eller tveæggede når de deler samme pose har de samme moderkage også

Anmeld

18. juni 2013

Babiesontheway

Maja84 skriver:

Ih hvor dejligt, spændende om det er en eller tveæggede når de deler samme pose har de samme moderkage også

Det ved jeg ikke endnu  men ja det er spændende 

Anmeld

18. juni 2013

Kløver

Babiesontheway skriver:

Det ved jeg ikke endnu  men ja det er spændende 

Hvor dejligt, tillykke med dem endnu engang

Anmeld

18. juni 2013

Babiesontheway

Maja84 skriver:

Hvor dejligt, tillykke med dem endnu engang

Tak tak

Anmeld

18. juni 2013

AnthonsMor

Babiesontheway skriver:

Håber ikke mit spørgsmål er for dumt og uvident,  men de "runde" boble lignende ting der er ved beboerne er det modkagen? For så er der da 2, og hende der scannede os sagde det var enægget for hun kunne ikke se en skillevæg, men kan det være enægget når der er (hvis der er) 2 moderkager/madpakker?

så vidt jeg ved er det deres blommesække, som vidst nok er starten på moderkagen

så ja, et sæt enæggede twins

Anmeld

18. juni 2013

Babiesontheway

Martsbaby skriver:

så vidt jeg ved er det deres blommesække, som vidst nok er starten på moderkagen

så ja, et sæt enæggede twins

Super tak! Så blev jeg det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.