Er det deres "madpakker"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.774 visninger
26 svar
10 synes godt om
18. juni 2013

Babiesontheway

Håber ikke mit spørgsmål er for dumt og uvident,  men de "runde" boble lignende ting der er ved beboerne er det modkagen? For så er der da 2, og hende der scannede os sagde det var enægget for hun kunne ikke se en skillevæg, men kan det være enægget når der er (hvis der er) 2 moderkager/madpakker?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

CroQuis

Hmm, de der cirkler synes jeg godt nok ikke lige jeg har set på vores scanningsbilleder (se evt mine scanningsbilleder, under mit fotoalbum).. 

Og det var tveæggede jeg ventede, men har desværre lige mistet den ene i sidste uge 

Anmeld

18. juni 2013

Rikke2404

Babiesontheway skriver:

Håber ikke mit spørgsmål er for dumt og uvident,  men de "runde" boble lignende ting der er ved beboerne er det modkagen? For så er der da 2, og hende der scannede os sagde det var enægget for hun kunne ikke se en skillevæg, men kan det være enægget når der er (hvis der er) 2 moderkager/madpakker?

Det ser lidt sjovt ud?  Heller kke noget jeg har set før. Du må meget gerne kigge i mit fotoalbum også. Der er scanningsbilleder af mine tvillinger 

Anmeld

18. juni 2013

Babiesontheway

CroQuis skriver:

Hmm, de der cirkler synes jeg godt nok ikke lige jeg har set på vores scanningsbilleder (se evt mine scanningsbilleder, under mit fotoalbum).. 

Og det var tveæggede jeg ventede, men har desværre lige mistet den ene i sidste uge 

Ja de ligger "samme" sted, synes bare hun sagde (hende der scannede) at det var et flot billede af hver tvilling og deres madpakker

Det gør mig ondt 

Anmeld

18. juni 2013

Laulund87

Det er blommesækken vil jeg tro. Den var også på mine skanningsbilleder og det var ikke tvillinger.

Anmeld

18. juni 2013

Babiesontheway

Rikke2404 skriver:

Det ser lidt sjovt ud?  Heller kke noget jeg har set før. Du må meget gerne kigge i mit fotoalbum også. Der er scanningsbilleder af mine tvillinger 

Ja synes jeg også, har set forskellige billeder, også hvor de ligger i hver deres sæk og også bare med 1 bebs, hvor jeg ikke kan se deres madpakker på tydeligt som på mine. det er nogle ordenlige madpakker så da

Anmeld

18. juni 2013

_-Kathrine-_

Nu ventede jeg kun 1, men han havde også en "madpakke" som er blommesækken, fortalte scanningsjordemoderen
Og Tillykke

Anmeld

18. juni 2013

Dulgretz

Babiesontheway skriver:

Nu er det godt nok snart et år siden, jeg selv var til tidlig scanning, men mener altså at de cirkler kaldes for en blommesæk, og det er "madpakken" for fostrene indtil moderkagen overtager funktionen (mener jeg at have fået fortalt)

Blommesæk og moderkage er altså ikke det samme

Anmeld

18. juni 2013

DianaRJS

Babiesontheway skriver:

det kan stadig godt være enægget selvom de har hver deres moderkage

skal dog siges de normalt ikke kan se om det er enæggede før de har blodprøver eller fostervandsprøver

Anmeld

18. juni 2013

Babiesontheway

_-Kathrine-_ skriver:

Nu ventede jeg kun 1, men han havde også en "madpakke" som er blommesækken, fortalte scanningsjordemoderen
Og Tillykke

Okay, så de har hver deres madpakke+, så skal de da ikke skændtes om maden

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.